gardeshban.ir

پایگاه دیلی میلی می‎گوید آمار‌های جدید نشان می‌دهند که در هر ۷۰ دقیقه در انگلیس یک جرم در کلیسا و یا گورستان‎های این کشور رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۹۲۷۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸-1398 August 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
طبق آمار‌های منتشر شده از سال ۲۰۱۷ سرقت، آتش سوزی عمدی و قاچاق مواد مخدر در میان ۱۹۴۹۳ مورد جرایم به ثبت رسیده در کلیسا‌های انگلیس هستند؛ به عبارتی دیگر طبق این آمار در هر روز  ۱۹ جرم در کلیسا‌های انگلیس به ثبت رسیده است.

به گزارش دیلی میل، در مجموع طبق آمار و ارقام منتشر شده ۲۴۹۰ مورد جرایم خشونت آمیز، ۴۱۶۲ مورد آسیب جنایی، ۷۲۰۶ مورد سرقت در کلیسا‌های انگلیس توسط نیرو‌های پلیس گزارش شدند.

یکی از مقام‎های محلی انگلیس می‎گوید که "این ارقام تصویر تاریکی از حملات جنایتکارانه به کلیسا‌ها و بنا‌های مذهبی را به تصویر می‌کشند."

آمار‌های جدید از جرایمی که در کلیسا‌های انگلیس رخ می‌دهد چند روز پس از انتشار خبر تجاوز به یک زن ۵۰ ساله در گورستانی در منطقه " ساسکس " اعلام شد.

علاوه بر آن، در میان این نوع از جرایم، آتش زدن یک کلیسا در منچستر در فوریه ۲۰۱۷ بوده که این کلیسا را به کلی ویران کرد.

پلیس یورکشایر جنوبی آمار دقیق تری از انواع جرایم در کلیسا‌ها را منتشر کرده که شامل قاچاق موادمخدر، آزار و اذیت جنسی و موارد دیگر بوده است. در سال ۲۰۱۸، ۹ مورد تجاوز جنسی به کودکان ۱۳ ساله و یا بیشتر به ثبت رسیده است.

ارتباطات مشکوک، حمل اشیاء تیز و خطر آتش سوزی از دیگر جرایم ثبت شده در این منطقه بوده است.

آمار‌ها همچنین تعداد سرقت از پشت بام‌ کلیساها در سراسر انگلیس را نشان می‌دهد که از ژانویه سال ۲۰۱۷، ۹۴۰ مورد گزارش شده است. این گزارش‌ها شامل یک مورد سرقت کامل سقف یک کلیسا در اکتبر ۲۰۱۸ می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار