gardeshban.ir

گزارش/
اگر بازنشسته هستید و علاقه‌مند به سفر و گردشگری و امکان برخورداری از خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری را دارید شرایط استفاده از هتل‌ها و تورهای گردشگری آن را مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸-1398 August 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
صندوق بازنشستگی کشوری از زیر مجموعه‌های وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی برای گردشگری بازنشستگان خدماتی را ارائه می‌دهد که این خدمات در دو قالب «تورهای گردشگری زیارتی و سیاحتی» و «رزرو هتل» است.

شرایط استفاده از خدمات رزرو هتل

استفاده خدمات اقامت در هتل برای بازنشستگانی امکانپذیر است که وضعیت دفتر کل آنها قطعی و جاری شده باشد. برای استفاده از خدمات مسافرتی، درج اطلاعات مربوط به دفترکل، کدملی و شماره حساب حقوق واریزی بازنشستگی ضروری است.

امکان استفاده از هر سهمیه یکبار در سال است ضمن اینکه حضور بازنشسته در هر سفر الزامی است و امکان جایگزین کردن هیچ فردی به جای بازنشسته در سفر وجود ندارد.

بازنشستگان می‌توانند برای هر سفر، یک همراه با خود داشته باشند. کمک هزینه پرداختی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای هر بازنشسته و همراه او هر نفر ۳۷۰ هزار تومان است و پرداخت هزینه باقیمانده سفر بر عهده بازنشسته است.

در هنگام ثبت نام، فرم مشخصات خدمات مسافرتی برای بازنشستگان قابل دسترس است که بازنشستگان می‌توانند اطلاعات فرم را مطالعه کرده و از خدمات سفر خود مطلع شوند.

سه شرکت زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای خدمات مسافرتی بازنشستگان، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی (www.ittic.com)، شرکت خدمات مسافرتی پرشین گلف (www.khatamtour.ir) و شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی (www.safarcard.ir) هستند.

شرایط استفاده از تورهای گردشگری و زیارتی

بازنشستگان و وظیفه بگیران می‌توانند از طریق یکی از شرکت‌های «سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی»  و «پرشین گلف»  و یا شرکت «سرمایه گذاری سفرکارت ملی» که براساس قرارداد منعقد شده مجری تورهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان و وظیفه بگیران هستند از تورهای گردشگری استفاده کنند.

استفاده از تورهای گردشگری و زیارتی برای بازنشستگانی امکانپذیر است که وضعیت دفترکل آنها قطعی و جاری شده باشد. برای استفاده از خدمات مسافرتی، درج اطلاعات مربوط به دفترکل، کدملی و شماره حساب حقوق واریزی بازنشستگی ضروری است.

استفاده از تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری برای هر سهمیه فقط یکبار در سال امکانپذیر است. ضمن اینکه حضور بازنشسته در هر سفر و تور گردشگری الزامی است و امکان جایگزین کردن هیچ فردی به جای بازنشسته وجود ندارد. البته بازنشستگان می‌توانند برای هر سفر یک همراه با خود داشته باشند.

کمک هزینه پرداختی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برای هر بازنشسته و همراه او هر نفر ۳۷۰ هزار تومان است و پرداخت هزینه باقیمانده سفر بر عهده بازنشسته خواهد بود.

صندق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است برای هر بازنشسته سه سهمیه سفر و یک سهمیه آب درمانی محلات در نظر گرفته شده است که در دو بخش خدمات تورهای سیاحتی - زیارتی و یا خدمات رزرو هتل ارائه میشود.

تورهای گردشگری به کدام شهرهای کشور برای بازنشستگان دایر است؟

کیش، کلاچای، کرمان، یزد، همدان، مشهد، محلات، لنگرود، گلپایگان، لاهیجان، قشم، آستارا، ارومیه، اصفهان، اورامان، بوشهر، تبریز، چابهار، سرعین، سنندج، شهرکرد، شیراز و فومن شهرهایی هستند که بازنشستگان می‌توانند از خدمات صندوق بازنشستگی کشوری برای سفر به این مقاصد استفاده کنند. ضمن اینکه دو تور ترکیبی همدان - غارعلیصدر و تبریز - کندوان - جلفا نیز برای بازنشستگان وجود دارد.

قیمت تورهای کیش از ۴۱۵ هزار تومان به ازای هر نفر آغاز می‌شود و تا یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان ادامه دارد.

قیمت تورهای یزد ۴۶۰ هزار تومان، اصفهان ۴۳۸ هزار تومان و قشم از ۳۸۸ هزار تومان تا ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

نرخ تور چابهار نیز یک میلیون و ۵۷۸ هزار تومان برای بازنشستگان تعیین شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار