gardeshban.ir

گزارش/
فرماندار سمنان گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه با رویکرد حمایت از تداوم پروازهای فرودگاه سمنان در اختیار افراد متقاضی سفر از فرودگاه سمنان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۰۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸-1398 August 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
سید عباس دانایی با بیان این خبر افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور حمایت از رونق فرودگاه سمنان و استقبال مردم از پروازها برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بانک ملی هماهنگ شده است گفت: هماهنگی با روسای دانشگاه‌ها، کمیته رفاه دستگاه‌های اجرایی و مدیران اجرایی استان سمنان به منظور استفاده از فرودگاه سمنان انجام شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بلیت هواپیما خریداری کنند و بهای بلیت از حقوقشان کسر شود.

فرماندار سمنان گفت: فرودگاه نقشی مهم در توسعه استان و شهر دارد و تداوم و افزایش پرواز از فرودگاه سمنان منوط به توسعه و استقبال مردم از پرواز و خرید بلیت است.

دانایی با بیان اینکه پرواز از فرودگاه شهر سمنان به مقصد کیش و عسلویه در صورت استقبال و درخواست مردم برقرار می‌شود به ایرنا گفت: در صورتی که پروازهای داخلی مورد حمایت مردم قرار بگیرد با تکمیل ترمینال فرودگاه سمنان تا پایان امسال، در مرحله بعدی برقراری پرواز بین‌المللی برنامه‌ریزی‌ می‌شود.

چهاردهم آبان ۹۸ اولین پرواز هواپیمای مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد مقدس انجام شد که اولین پرواز از دوره ۶ ماهه پرواز در این مسیر است. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار