gardeshban.ir

پیست اسکی توچال روز سه‌شنبه با حضور «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون اسکی برای فصل جدید به صورت رسمی بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۹۳۷۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) : و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاوس سعیدی سرپرست دبیری کمیته المپیک، میریحیایی مدیرعامل مجموعه بین‌المللی توچال و سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی صبح امروز (سه‌شنبه) ضمن بازدید از تمرینات تیم‌های ملی، پیست اسکی توچال را رسما افتتاح کردند.

صالحی‌امیری در این مراسم گفت: این فضا و این محیط پیست اسکی بسیار فرح‌بخش است و ما به علت برخی مسائل فرهنگی مدت‌ها سرمایه‌گذاری جدی در اسکی نداشتیم.

وی ادامه داد: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا همه جوانان با این شرایط بتوانند از اسکی استفاده کنند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با تلاش سازنده افتخاری به شرایط سازنده‌ای رسیده است و دی با ۷ ورزشکار به المپیک لوزان اعزام می‌شویم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیست اسکی توچال مدیر جوانی دارد که برای توسعه اسکی تلاش زیادی می‌کند. اگر مجموعه دولت و بنیاد و وزارت ورزش کمک کنند توسعه سخت افزار‌های این مجموعه می‌تواند در جذب جوانان بسیار موثر باشد.

صالحی‌امیری ادامه داد: این پیست به علت شرایط جغرافیایی ظرفیت خوبی دارد تا مردم استان تهران به خوبی از آن استفاده کنند و من با مسئولان محترم حتما صحبت می‌کنم تا شرایط خوبی در این مجموعه فراهم شود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار