gardeshban.ir

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از شروع طرح پایش ضربتی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۷۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸-1398 August 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از شروع طرح پایش ضربتی واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در این شهرستان خبر داد.

زهره عبادتی با اشاره به اینکه با توجه به سردی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و وارونگی هوا، این اداره طرح ضربتی پایش واحد‌های آلاینده هوا را در دستور کار خود قرار داده، گفت: در هفته جاری بیش از ۲۰ واحد بزرگ صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا پایش شده و به واحد‌هایی که الزامات محیط زیستی را رعایت نکنند اخطاریه، ابلاغ و اقدامات قانونی لازم، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت برخورد با هرگونه آلایندگی هوا می‌توانند موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اطلاع داده و کارشناسان این اداره در اسرع وقت به موضوع رسیدگی می‌کنند، تصریح کرد: با توجه به تمرکز واحد‌های صنعتی در شهرستان ری و مشکلات محیط زیستی شهرستان در بخش آلودگی هوا، این پایش‌ها به صورت مستمر تا پایان فصول سرد سال ادامه خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا و انباشت آلاینده و همچنین تداوم آلودگی هوا در چند روز گذشته، امروز مدارس ابتدایی و پیش دبستانی ناحیه یک و دو شهر ری و کهریزک به همراه مدارس ابتدایی شهرستان‌های ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک با اعلام کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل بود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار