gardeshban.ir

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی/
۹۶ هزار و ۱۷۲ گردشگر خارجی در 6 ماه نخست امسال در مازندران اقامت داشته‌اند.شش ماه نخست امسال گردشگران خارجی از کشورهای عراق، عمان، کویت، سوریه، یمن، بحرین، امارات، قطر، عربستان و اروپایی (بیشتر در شرق استان) بوده اند.
کد خبر: ۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸-1398 August 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام این خبر گفت: در این مدت با میانگین ۶ شب، ۵۷۷ هزار و ۳۲ نفرشب گردشگر در شهرستان‌های این استان اقامت کردند.

مهران حسنی با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی حضور گردشگران خارجی نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: شهرستان‌های کلاردشت، چالوس، رامسر و شرق مازندران به ویژه بهشهر بیشترین بازدیدکنندگان خارجی را به خود اختصاص دادند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: شش ماه نخست امسال گردشگران خارجی از کشورهای عراق، عمان، کویت، سوریه، یمن، بحرین، امارات، قطر، عربستان و اروپایی (بیشتر در شرق استان) بوده اند.

استان گیلان نیز براساس آمارهای اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، سالانه 500 هزار نفر گردشگر خارجی وارد گیلان می‌شوند که تنها  10 درصد آنها در استان اقامت می کنند و مابقی گردشگران، مسافرین چمدانی و روزانه از کشور اذربایجان هستند که سود آوری برای استان ندارند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار