gardeshban.ir

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ از ورود مدعی العموم به موضوع ایمنی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۴۴
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸-1398 August 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهرنگ از ورود مدعی العموم به موضوع ایمنی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به بروزحوادث متعدد و ناگوار رانندگی در راه‌های ارتباطی شهرستان کوهرنگ که بعضاً ناشی از عدم اصلاح به موقع نواحی پر مخاطره بوده و آثار ناگوار اجتماعی و خانوادگی این حوادث بصورت غیر قابل جبران ظاهر شده است، دادستانی به این موضوع وارد شد.

دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ اذعان کرد: دادستانی در این زمینه، ضمن اخذ نظرات کارشناسی در خصوص شناسایی نقاط حادثه خیز و ترمیم آنها، مکاتبات مربوطه را با نهاد‌های متولی انجام داد و با تعیین مهلت، تذکرات لازم را نیز به دستگاه‌ها ارائه کرد.
 

وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در شهرستان کوهرنگ شناسایی شده است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص تصمیم بر این شد که با شرکت‌های بیمه قراردادی بسته شود تا در صورت بروز حادثه خسارات پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ با بیان اینکه این تصمیم نافی کوتاهی و کم کاری اشخاص مسئول نخواهد بود، گفت: چنانچه شخصی در این زمینه کوتاهی کرده باشد قطعا از بابت ترک وظایف قانونی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

 ۲۲ دی ماه سال گذشته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ورود مدعی العموم در جهت رفع نقاط حادثه خیز در کمربندی ۱۵ خرداد مرکز این استان خبر داد و گفت: د راین خصوص شهرداری و راه و شهرسازی را مکلف کردیم تا نقاط حادثه خیز را برطرف کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار