gardeshban.ir

گردشگری تندرستی، سفر به دهکده های سلامت و مناطق دارای چشمه های آب معدنی و آب گرم به منظور رهایی از تنش های زندگی روزمره، تجدید قوا بدون مداخله و نظارت پزشک و پیشگیری از بیماری است.
کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸-1398 August 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
گردشگری تندرستی، سفر به دهکده های سلامت و مناطق دارای چشمه های آب معدنی و آب گرم به منظور رهایی از تنش های زندگی روزمره، تجدید قوا بدون مداخله و نظارت پزشک و پیشگیری از بیماری است.

در گردشگری تندرستی، گردشگر برای رهایی از تنش های زندگی روزمره و تجدید قوا بدون مداخله و نظارت پزشکی راهی سفر می شود. معمولا این گردشگران بیماری جسمی مشخصی ندارند و بیشتر در پی بهره مندی از طبیعت شفابخش مناطق دیگر هستند.

خسته از زندگی روزمره بی حوصله به خانه بر می گردی اما خانه نیز کمکی به آرامش تو نمی کند؛ به مطب پزشک مراجعه می کنی پزشک هم قادر به رفع مشکلت نیست.

پزشک هیچ دارویی تجویز نمی کند و فقط می گوید باید به مکان های خاص از جمله مناطق دارای چشمه های آب معدنی و آب گرم سفر کنی.

دغدغه ها و تنش های زندگی ماشینی در برخی موارد انسان را بی حوصله و خسته می کند. وقتی در خانه ات نشسته ای ناگهان داد و فریاد همسایه ها بلند می شود که از یک دعوای خانوادگی حکایت می کند. یا در خیابان رانندگانی را می بینی که ناگهان از خودرو بیرون می آیند و به جان یکدیگر می افتند آن هم به خاطر خسارات جزیی. این کشمکش های زندگی برای چیست؟

این کشمکش ها و ناملایمات یک نتیجه به همراه دارد و آن افزایش روزافزون شمار بیماران روحی است. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال ۲۰۱۱ دستکم یک میلیون و ۱۸ هزار بیمار به مشکلات روحی و روانی مبتلا شدند.حالا در این شرایط چه باید کرد؟

گردشگری تندرستی چیست؟

گردشگری تندرستی مسافرت به دهکده های سلامت و مناطق دارای چشمه های آب معدنی و آب گرم (اسپاها) اشاره می کند.

در این نوع سفر، گردشگر برای رهایی از تنش های زندگی روزمره و تجدید قوا بدون مداخله و نظارت پزشکی راهی سفر می شود. معمولا این گردشگران بیماری جسمی مشخصی ندارند و بیشتر در پی بهره مندی از طبیعت شفابخش مناطق دیگر هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار