gardeshban.ir

گزارش/
اکنون شرایط جوی فرودگاه امام‌ خمینی (ره) عادی است و در صورت تداوم بارش برف در تهران، پروازهای دایرکتی (برگشتی) فرودگاه مهرآباد در فرودگاه امام‌ خمینی (ره) پذیرش می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۵۰۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸-1398 August 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش اولین برف پاییزی در تهران شرایط جوی فرودگاه مهرآباد را تغییر داده است و با وجود اینکه تا ساعاتی پیش پروازها در این فرودگاه به حالت عادی برقرار بود اکنون برخی ایرلاین‌ها از تاخیر در آغاز پرواز از مبدا تهران خبر می‌دهند.

اکنون پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه مهرآباد به مقاصد اردبیل، بیرجند و تبریز و رامسر با تاخیر مواجه است.

یک پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد اهواز نیز از فرودگاه مهرآباد تاخیر دارد.

فرودگاه مهرآباد که صبح امروز شنبه ۲۵ آبان ماه از عادی بودن پروازها خبر داده بود در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد با وجود بارش شدید برف در این فرودگاه، دید خلبانان برای نشست و برخاست هواپیما مناسب است اما با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی مناطق کشور، تغییر ساعات برخی پروازها امکان دارد.

این فرودگاه از مسافران خواست تا قبل از عزیمت به مهرآباد، با اطلاعات پرواز (شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ یا ۴۴۶۶۵۵۲۴) تماس بگیرند.

هم‌اکنون بیشترین تأخیر و یا لغو در پروازها به دلیل شرایط ناپایدار جوی و بارش باران شدید پاییزی است.

واکنش فرودگاه امام خمینی

علی کاشانی سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز به ایرنا گفت: در حال حاضر شرایط جوی در فرودگاه امام خمینی عادی است و هیچ گونه بارشی گزارش نشده است.

وی توضیح داد: فرودگاه امام به عنوان پشتیبان فرودگاه مهرآباد در صورتی که امکان نشست و برخاست در فرودگاه مهرآباد کاهش یابد پروازهای دایرکتی این فرودگاه را پذیرش می‌کند.

اطلاعیه ایران ایر

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز خبر داده است که با توجه به بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی در تهران، مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ از آخرین وضعیت انجام پروازهای خود باخبر شوند.

ایران ایر امروز به دو مقصد وین و فرانکفورت پروازهای به موقعی داشته‌ است اما هم اکنون پرواز تهران- استانبول این شرکت هواپیمایی با شماره IR۷۱۹ که قرار بود ۱۲ و ۲۵ دقیقه از امام به استانبول پرواز کند، تاخیر دارد.

اطلاعیه کیش‌ایر

هواپیمایی کیش‌ایر نیز در اطلاعیه‌ای آورده است که پروازهای فرودگاه جزیره کیش با توجه به مساعد بودن آب‌و هوای مقصد طبق برنامه پروازی در حال انجام است. اما با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی مناطق کشور تغییر ساعات برخی پروازها امکان دارد.

مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم فرودگاه مهرآباد ۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۴۴۶۶۵۵۲ تماس بگیرند.

اطلاعیه سازمان هواپیمایی

سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرد با توجه به شرایط نامناسب جوی و بارش شدید برف و باران در تهران و برخی مناطق کشور احتمال لغو و یا تاخیر پروازها وجود دارد.

این سازمان از مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای خود در مسیرهای داخلی با شماره تلفن ۱۹۹ و پروازهای بین‌المللی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار