gardeshban.ir

مسجد جمیرا مسجدی با شکوه در شهر دبی است. در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد این جاذبه مذهبی دبی ارائه کنیم.
کد خبر: ۱۹۵۴۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸-1398 August 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
مسجد جمیرا از جمله جاذبه های گردشگری دبی است که شما می توانید به رایگان از آن دیدن نمایید. البته فراموش نکنید که اینجا نیز به عنوان یک جاذبه مذهبی قوانین پوششی خاصی دارد و خانوم ها برای ورود به مسجد باید حجاب داشته باشند و آقایان نیز باید دارای لباس پوشیده ای باشند.

مسجد جمیرا یکی مهم ترین مساجد دبی به شمار می آید. این مسجد در منطقه جمیرا واقع شده است. عکاسی از مسجد یکی از مهمترین دلایل بازدید گردشگران از آن است. البته شما در هنگام عبادت نمازگزاران نمی توانید از فضای داخلی مسجد عکاسی کنید.

این مسجد حالا دیگر 40 سال قدمت دارد و در دبی به عنوان مسجدی قدیمی شناخته می شود. مسجد دارای ظرفیت 1300 نفری است و گنبد آن 16 متر و مناره های آن 40 متر ارتفاع دازند.

با بازدید از این بنا شما در حقیقت نمونه ای از معماری های دوران خلافت فاطمیان در امارات را خواهید دید. عکس این مسجد بر روی اسکناس های پانصد درهمی امارات نیز به چاب رسیده و بسیار هم زیباست.

جالب است بدانید دیوارهای این مسجد طوری ساخته شده است که به طور کامل رو به کعبه بوده و نمازگزاران برای ایستادن رو به قبله با هیچ مشکلی روبرو نخواهند شد.

دبی حالا دیگر خود را به عنوان یکی از مطرح ترین شهرهای توریستی در جهان معرفی کرده و زیرساخت های توریسم به خوبی می توانند گردشگران را به سمت خود بکشانند.

توجه داشته باشید که مسجد جمیرا در انتهای جاده جمیرا بیچ واقع شده است. شما می توانید با استفاده از مترو و ایستگاه الجافلیه خود را به این مکان دیدنی برسانید.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار