gardeshban.ir

گزارش/
قشم ایر در فرودگاه بزرگ استانبول مسافران ایرانی را سرگردان می‌کند.مسافران هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه سرگردان به دنبال پرواز خود هستند.
کد خبر: ۱۹۵۶۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸-1398 August 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
پروازهای هواپیمایی قشم ایر جایی در تابلوهای فرودگاه جدید استانبول ندارند و مسافران این هواپیمایی در فرودگاه بسیار بزرگ استانبول سرگردان می‌شوند. اعلام نشدن کانتر پروازهای قشم ایر روی تابلوی فرودگاه جدید استانبول تبدیل به یک عادت شده و حتی تورگردان‌ها نسبت به هوشیاری مسافران برای جا نماندن از پرواز به گردشگران هشدار می‌دهند.

در حالی که همه پروازهای 24 ساعت فرودگاه جدید استانبول روی تابلو قرار می‌گیرند و وضعیت کانتر، گیت خروج و پرواز روی آن مشخص می‌شود، مسافران هواپیمایی قشم ایر در فرودگاه سرگردان به دنبال پرواز خود هستند.

مسئولان این هواپیمایی بدون هرگونه اطلاع رسانی در فرودگاه شماره کانتر را به صورت دستی جلوی نمایندگی خود در پرت‌ترین نقطه فرودگاه جدید استانبول قرار می‌دهند و مسافران برای آگاهی از کانتر پرواز خود باید در این فرودگاه بزرگ به دنبال نمایندگی قشم ایر باشند. همچنین مسئولان هواپیمایی قشم ایر در اعتراض به این وضعیت برخورد نامناسبی با مسافران دارند.

سرگردانی مسافران قشم ایر در فرودگاه استانبول /قشم‌ایر جایی در تابلوی اعلام پروازها ندارد

 از سوی دیگر پرواز قشم ایر در فرودگاه جدید استانبول با وجود خلوت بودن فرودگاه به دورترین گیت خروجی فرستاده می‌شوند که فاصله‌ نیم ساعته از کانتر پروازی دارد که با وجود اعلام نشدن پرواز روی تابلوها، مسافران را با مشکلات زیادی روبرو می‌کند. 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار