gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نسبت به ارائه سرویس کامل به کلیه شهروندان تمام توان خود را بسیج کرده است.
کد خبر: ۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸-1398 August 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
پیمان سنندجی ضمن اعلام این خبر افزود: کلیه اتوبوس‌های شرکت واحد تهران از ساعت ۶ صبح امروز (دوشنبه) در آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نسبت به ارائه سرویس کامل به کلیه شهروندان تمام توان خود را بسیج کرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نظارت گشت‌ها بر عملکرد اتوبوس‌ها در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: خودرو‌های گشت زنی نسبت به نحوه فعالیت کلیه اتوبوس‌های شرکت واحد نظارت خواهند داشت. مدیران خطوط اتوبوسرانی نیز به صورت مداوم بر ایستگاه‌ها نظارت دارند.

سنندجی با بیان اینکه در زمان بارش باران و برف به منظور جلوگیری از لغزندگی، بر توقفگاه‌های خطوط نظارت جدی می‌شود، تصریح کرد: همچنین در مناطق شمالی شهر و معابری که دارای شیب تند هستند، اتوبوس‌ها در صورت نیاز به زنجیر چرخ مجهز خواهند شد.

وی از شناسایی ایستگاه‌های پر ازدحام خبر داد و گفت: در زمان بارش برف و باران اتوبوس‌های دپو شده به منظور کاهش بار مسافر به این ایستگاه‌ها اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به کارکرد حداکثری این ناوگان، بیان کرد: در این مواقع مرخصی رانندگان به حداقل می‌رسد. همچنین در صورت بروز مشکلات فنی اتوبوس سریعاً به تعمیرگاه اعزام می‌شود. در فصل پاییز و زمستان تعمیر و نگهداشت و بازدید‌های دوره‌ای اتوبوس‌ها در فواصل کوتاه انجام شده و روشویی و توشویی اتوبوس‌ها روزانه بعد از برگشت سرویس انجام خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار