gardeshban.ir

پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط در راستای توجه به مسائل اجتماعی و جامعه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر تجلیل می‌کند.
کد خبر: ۱۹۶۹۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸-1398 August 30
گردشبان (gardeshban.ir) :

سید وحید موحدی دبیر پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط، گفت: امسال برنامه ما در دو بخش برگزار می‌شود؛ در بخش نمایشگاهی آن تعداد زیادی از غرفه‌های لباس‌ها و پوشش محلی و صنایع دستی ۱۲ استان لرنشین از جمله لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس، بوشهر، همدان، ایلام، مرکزی و اصفهان به نمایش گذاشته می‌شوند. در بخش دیگر جشنواره نیز قرار است از افراد، شخصیت‌ها و سازمان‌های مسئولیت‌پذیر تجلیل شود. در مراسم افتتاحیه نیز قرار بر آن است که از تعدادی از کارآفرینان ملی قدردانی شود؛ این مراسم در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: هدف ما از برگزاری پنجمین دوره جشنواره بلوط انسجام ملی و وحدت اقوام و افزایش نشاط اجتماعی است. ما در گذشته زمانی که بحث مناطق کرمانشاه مطرح بود، گلریزانی برای این استان انجام دادیم و تعهداتی را نسبت به کرمانشاه و ساخت مدرسه در این استان بر دوش گرفتیم. در دوره‌ای از این جشنواره نیز از قهرمانان المپیک و پاراالمپیک برزیل ۲۰۱۶ تجلیل شد. در دوره دیگر از خیرینی چون حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز تجلیل شد و در یکی دیگر از دوره‌های جشنواره فرهنگی بلوط از نخبگان علمی چون دکتر عکاشه پدر علم زلزله‌نگاری، پروفسور بهاروند و دکتر شهبازی تجلیل کردیم.

پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط با چه کیفیت و برنامه‌هایی برگزار می‌شود؟

وی افزود: امسال تلاش کردیم همچون دوره‌های گذشته نسبت به مسائل اجتماعی و جامعه بی‌تفاوت نباشیم و توجه خاصی به مسئله مسئولیت‌پذیری اجتماعی داشته باشیم. در همین راستا با توجه به اینکه امسال برخی از استان‌ها دچار سیل شده بودند، سعی کردیم از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت کردند تشکر، قدردانی و تجلیل کنیم.

باشگاه خبرنگاران




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار