gardeshban.ir

بعد از هتل زیبای گرندپیگال، هتل دیزگرندبلوااردز (پاریس) به‌عنوان دومین هتل زیبا از طرف یک گروه محقق شناخته‌ شده است.
کد خبر: ۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸-1398 September 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
این گوهر پنهان در ساختمانی منتصب به قبل از انقلاب فرانسه واقع است و اکنون توسط دروتی میلچوزن عضو آژانس طراحی چوزن به‌گونه‌ای طراحی گردیده که بازدیدکنندگان را به دوران رومانتیسم می‌‎برد. این تصویرسازی در فضای داخلی به‌خوبی منعکس شده‌ است.

رنگ‌بندی‌های بکار رفته در این هتل از رنگ آبی تیره، خاکستری، صورتی و سفید تشکیل شده که نوعی دکوراسیون مدرن و شاد مربوط به قرن 18 محسوب می‌شود. پرده‌های مخملی بزرگ و سنگین بالای تخت‌ها نصب‌ شده که با موزاییک‌ها و کاشی‌های کف اتاق‌ها تضاد منحصربه‌فردی را ایجاد کرده‌ است. اجسام خام مانند میزهای چوبی، در کنار وسایل برنجی و سنگی کارهای زیبایی را خلق کرده‌اند که سبب لمس دوران معاصر به شکل مدرن می‌شود. وجود بار میهمان و رستوران یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل است. منوی هتل با همکاری جیوانی پاسرین سرآشپز معروف پاریسی غذاهای فرانسوی سرو می‌کند.

کسانی که این هتل را از نزدیک دیده‌اند و یا در آن اقامت داشته‌اند نیز تصدیق کرده‌اند که نه تنها زیبایی‌های این هتل منحصربفرد است، بلکه آسایش و راحتی مثال زدنی نیز دارد که در طول اقامت در آن، به هیچ وجه احساس نمی‌کنید که خانه یا اتاق دوست‌داشتنی خودتان دور شده‌اید! در ادامه، شما را به تماشاشی تصاویری از این هتل دعوت می‌کنیم، هتلی که شاید روزی، شما هم بتوانید در آن اقامت داشته باشید.











مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار