gardeshban.ir

امسال هم جمعه‌ی سیاه در نزدیکی ایران و در استانبول آغاز خواهد شد و جمعه‌ی هفته‌ی جاری زمان بسیاری خوبی است تا از این فرصت استفاده کنید
کد خبر: ۱۹۷۸۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸-1398 September 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

جمعه سیاه یا چیست ؟

بلک فرایدی شاید یکی از مهم‌ترین رویدادها برای خریداران و فروشندگان محصولات مختلف باشد. این رویداد از سال ۱۹۵۲ به‌‌صورت رسمی هر سال یک روز پس از روز شکرگزاری (Thanksgiving) در ایالات متحده امریکا برگزار می‌شود.  جمعه سیاه در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر است که جزو اولین روزهای خرید عید سال نوی میلادی برای امریکایی‌ها به حساب می‌آید. مهم‌ترین مولفه‌ی جذاب بلک فرایدی برای مشتریان و خریداران، تخفیف بلک فرایدی و حراج‌های قابل توجه روی بسیاری از اجناس است. این تخفیف‌ها توجه بسیاری از مشتریان را به سمت بازارهای آنلاین جلب می‌کنند و تعداد زیادی از افراد به سوی این بازارها هجوم می‌برند. 


استفاده از تخفیف  Black Friday سایت های خارجی با کارت شتاب+جزییات

ترکیه هم از آن دست کشورهایی است که حراج جمعه‌ی سیاه در آن برگزار می‌شود اما به مدت یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد. در طی این یک هفته، اغلب کالاها را در استانبول می‌توانید با 50 تا 70 درصد تخفیف خریداری کنید.


از سایت های ترکیه ای با کارت شتاب آنلاین خرید کنید

اکثر برند های معروف پوشاک ترک و اروپایی محصولات خود را به صورت آنلاین با تخفیفات به فروش میرسانند اما متاسفانه با توجه به محدودیت های موجود پیش از این امکان خرید از این سایت ها برای ایرانیان موجود نبود، اما در حال حاضر میتوانید با مراجعه به سایت مدامند از تمامی برند های معروف دنیا بدون هیج محدودیتی پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را انتخاب و پس از پرداخت ریالی طی ۱ تا ۲ هفته محصول را درب منزل دریافت کنید.

آدرس سایت مدامند: https://www.modamond.com
صفحه اینستاگرام سایت مدامند: https://www.instagram.com/modamond_com
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار