gardeshban.ir

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، "محمد ولی روزبهان" به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شد.
کد خبر: ۱۹۸۳۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸-1398 September 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
"مرتضی بانک" دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و موقعیت منطقه آزاد انزلی در حوزه کشورهای عضو CIS، خطاب به روزبهان تاکید کرده : از جنابعالی انتظار می رود در راستای اعتلای اهداف دولت تدبیر و امید ضمن ساماندهی امور سازمان منطقه آزاد انزلی و انجام هماهنگی های لازم به منظور تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و در جهت افزایش تعامل با کشورهای همسایه به منظور بهره مندی از ظرفیت های بالقوه موجود، برنامه ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه گذاری داخلی و خارجی معمول دارید.

در این حکم بر لزوم انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، حمایت از صنایع داخلی به منظور افزایش تولید و حمایت از کالای ایرانی و ارتقای سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه ، و تلاش برای تحقق اجرای خط آهن بندر کاسپین به ایستگاه پیربازار تا پایان سال ۱۳۹۹ تأکید شده است.

همچنین از روزبهان خواسته شده در خصوص بهره برداری لازم از ظرفیت های توافقنامه اوراسیا، ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورایعالی و اعضای محترم هیات مدیره سازمان، در انجام بهینه امور، نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

"محمدولی روزبهان" دارای مدرک دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی گیلان که در کارنامه علمی او تالیف کتاب "کارآفرینی؛ راهبرد توسعه" به چاپ دوم رسیده است.

از مهمترین سوابق کاری محمدولی روزبهان می توان به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار گیلان، ریاست سازمان چای کشور، همچنین ریاست جهاد دانشگاهی گیلان و ریاست دانشکده علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی رشت اشاره کرد.

 
 

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار