gardeshban.ir

در مورد سفر به صوفیای بلغارستان چه می دانید؟ علاوه بر اینکه در بلغارستان با قیمت های ارزان روبرو می شوید، کارهای بسیاری هم برای انجام دادن دارید.
کد خبر: ۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸-1398 September 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
می توانید برای گشت و گذار در صوفیا از تورهای گردشگری بهره مند شوید که عمدتا رایگان هستند. برای برنامه ریزی و سازماندهی سفر خود، این مقاله را بخوانید:

جاذبه های دیدنی و گردشگری صوفیای بلغارستان/تصاویر


1. کلیسا و ساختمان های به یاد ماندنی

بهترین راه برای کشف این شهر این است که با پای پیاده به کاوش بپردازید زیرا چندان بزرگ هم نیست. مهم ترین کلیساها و بناهای تاریخی صوفیا عبارت اند از: کلیسای جامع الکساندر نوسکی، کلیسای روسی، کلیسای سنت جورج، تئاتر ملی زیبا "ایوان وازوف"، مجموعه ی به یاد ماندنی لارگو، کاخ ملی فرهنگ و ...

جاذبه های دیدنی و گردشگری صوفیای بلغارستان/تصاویر

2. آرامش در پارک

صوفیا شهری سبز است که دارای پارک های زیبایی می باشد. بزرگترین و زیباترین پارک در مرکز شهر صوفیا، پارک بوریسووا گاردینا است که درون آن دریاچه ای کوچک، مجسمه های معروف بلغاری و 2 استادیوم بزرگ شهر در آن واقع شده است.

جاذبه های دیدنی و گردشگری صوفیای بلغارستان/تصاویر

3. گشت و گذار در شهر

برای داشتن گشت و گذار بهتر و پربار تر در شهر می توانید از تور استفاده کنید. تورها هم سرگرم کننده هستند و هم اطلاعات مفیدی در اختیار شما می گذارند. همچنین در صوفیا ارائه تورهای رایگان بسیار دیده می شود. در این تورها معمولا دانشجویان خدمت ارائه می دهند و مهارت های زبانی خود را ارتقاء می دهند. تور دوچرخه سواری،تور پیاده روی،تور غذایی رایگان و ...نیز موجود است.

جاذبه های دیدنی و گردشگری صوفیای بلغارستان/تصاویر

4. رستورانهای صوفیا

در بلغارستان حتما غذا خوردن در بیرون را تجربه کنید.نه تنها بخاطر قیمت مناسب بلکه بخاطر مواد غذایی که عالی و تازه هستند.

- رستوران K.E.B.A. : ارائه دهنده ی غذاهای مدرن با تأثیرات محلی، غذاهای گیاهی خوب و سالاد.

- رستوران Supa Star : سوپا در زبان بلغاری به معنای سوپ است. در این رستوران هر روز می توانید سوپ تازه و خوشمزه ی خانگی را با قیمت پایین میل کنید.

- رستوران لاواندا : نظرتان راجب غذا خوردن در فضایی بسیار خصوصی چیست؟در لاواندا شما در آپارتمانی معمولی غذا می خورید اما غذاها بسیار خوشمزه هستند.

- رستوران Divaka : در این رستوران غذاهای محلی با قیمتی مناسب و عملکردی خوب سرو می شود.

- رستوران Tavan: کمی گران است اما می توانید از خوردن غذاهای مدیترانه ای به خصوص ماهی لذت ببرید.

- رستوران هاماچی (سوشی) : سوشی مورد علاقه تان را می توانید در اینجا بیابید.شاید کمی گران باشد اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

جاذبه های دیدنی و گردشگری صوفیای بلغارستان/تصاویر

5. اقامت در صوفیا

با اینکه صوفیا هر سال محبوب تر میشود اما قیمت هتل و آپارتمانها برای اقامت همچنان مناسب است.آپارتمانها و مهمانخانه ها در صوفیا می توانند گزینه های مناسبی برای اقامت باشند اگر می خواهید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید.بهترین گزینه ها برای انتخاب،مهمان خانه و آپارتمان کاناپه،آپارتمان ویتوشا،هتل 3 ستاره ی لوزنتز،هتل 4 ستاره ی  Thracia و...می باشند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار