gardeshban.ir

سفر به کلبه ای که در روزگاران قدیم، ماهی گیرانی در میان دو صخره، جایی که آب دریا در آنجا آرام می گیرد، کلبه ای برای استراحت ساخته اند و هم اکنون به کلبه هور در جزیره کیش معروفه که در دماغه ای در غرب جزیره کیش واقع شده و یکی از مقاصد گردشگری جذاب در این جزیره است.
کد خبر: ۱۹۹۹۹
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸-1398 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
مکانی مناسب برای ماهی گیران و گردشگرانی که دوست دارند ماهی گیری را در خلیج همیشه فارس تجربه کنند، می باشد. به جزیره ی کیش سفر کنید به کلبه ی زیبای هور بروید. 

دل به صدای آرامش بخش دریا بسپارید و از تماشای آسمان پرستاره در شب هایش نهایت لذت را ببرید. اما در سفر به کلبه هور کیش، غواصی در آب های زلال و بیکران و هم نشینی با آبزیانی که گوشه ای از زیباترین خلقت خداوند بر روی زمین اند را از دست ندهید. 

بازدید از گونه هایی از آبزیان مانند: هامور، سرخو، سنگسر، صدف ها و لاک پشت ها در این آب های که در آرامش زندگی می کنند را فراموش نکنید که مانند آکورایومی بزرگ بر روی زمین نقش بسته. ساعت ها روبه روی این کلبه بنشینید و لذت ببرید. 

امکانات تفریحی فراوانی در این منطقه وجود دارد از جمله: آلاچیق، میز، باربیکیو، نورافکن های رنگارنگ و نیمکت هایی برای تماشای این همه زیبایی. جذابیت کلبه هور کیش به خاطر جاذبه طبیعی که از برخورد موج های بزرگ با صخره های سنگی به وجود آمده اند و جلوه ای خاص به این مکان بخشیده که در موقع برخورد با صخره موج ها فوران کرده و زیبایی آن را چند برابر می کند. 

فراموش نکنید، غاری در نزدیکی کلبه هور در ساحل جنوبی وجود دارد که عبور از آن به هنگام مد بسیار نیک منظر است. به زیبایی های جزیره کیش سفر کنید و خاطره ای دل انگیز ثبت کنید. 

بهترین زمان برای بازدید از کلبه ی نیک منظرِ هور عصرهای پاییزی می باشد. پس یک روز پاییزی به کیش، جاده جهان، قبل از میدان غروب به کلبه هور بروید که بی صبرانه منتظر قدم های شماست. 

بعد از بازدید از کلبه ی صخره ای هور کیش نگاهی به چند قدم دورتر بندازید که لنجی به گل نشسته چشم های شما را مجذوب خواهد کرد، لنجی که نماد کار و تلاش ماهی گیران این جزیره ست و انگار موزه ای درخشنده از نورهای رنگارنگ در 200 متری ساحل مانند مرواریدی در میان آب های خلیج فارس می درخشد.

کلبه هور از مقاصد گردشگری جذاب جزیره کیش/تصاویر

کلبه هور از مقاصد گردشگری جذاب جزیره کیش/تصاویر

کلبه هور از مقاصد گردشگری جذاب جزیره کیش/تصاویر

کلبه هور از مقاصد گردشگری جذاب جزیره کیش/تصاویر

کلبه هور از مقاصد گردشگری جذاب جزیره کیش/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار