gardeshban.ir

معاون سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از حضور پررنگ سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه آن در بازار سرمایه استقبال کرد.
کد خبر: ۲۰۰۳۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸-1398 September 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
حسن امیری معاون سازمان بورس و اوراق بهادار؛ ثبت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش در فهرست ناشران بازار سرمایه کشور را  نشان دهنده حرکت سازمان منطقه آزاد کیش به سمت شفافیت بیشتر و مدرن سازی فعالیت‌های اقتصادی این جزیره دانست و از آمادگی این سازمان برای همکاری هرچه بیشتر با منطقه آزاد خبر داد.

وی  با اشاره به حجم گسترده سرمایه‌گذاری و فرصت‌های­ سرمایه‌گذاری در جزیره کیش و ارزشمند خواندن آن، افزود: مناطق آزاد و از میان آنها کیش، ظرفیت های مطلوبی برای حضور در بازار سرمایه بویژه در حوزه تأمین مالی دارد و می‌تواند راهنما و مشاور توانمند برای بهره مندی بخش خصوصی از مواهب بازار سرمایه کیش باشد.

در این نشست، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از حمایت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در جهت اجرای برنامه‌های بازار سرمایه‌ای  این  منطقه آزاد گفت: انتشار اوراق صکوک نقطه آغازین این سازمان برای حضور فعال در بازارهای مالی کشور است.

 وی اتمام به موقع پروژه‌ها و پاسخگویی تأمین مالی را از ویژگی‌های بارز حرکت در مسیر بازار سرمایه برشمرد و از پیشنهاد معاون سازمان بورس برای توسعه فرهنگ مالی از طریق آموزش استقبال کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش آمادگی دارد تا تمامی نیازهای آموزشی را برای توسعه فرهنگ مالی فعالان اقتصادی کیش و سایر مناطق آزاد فراهم کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار