gardeshban.ir

گزارش/
وب‌سایت ایرلاین ریتینگز فهرستی از برترین ایرلاین‌‌های دنیا برای سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است که در صدر آن‌ها، ایر نیوزیلند قرار دارد.
کد خبر: ۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸-1398 September 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
وب‌سایت ایرلاین ریتینگز (AirlineRatings.com) که یک سازمان استرالیایی فعال در زمینه‌ی ایمنی هوانوردی و رتبه‌بندی محصولات است، شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند را به‌عنوان ایرلاین برتر برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کجارو همراه شوید.

برای مشاهده فهرستی جامع از انواع بلیط هواپیما به مقصد موردنظرتان از کجارو کمک بگیرید. از طریق موتور جستجوی پرواز کجارو، جستجوی آسان بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی، مشاهده و مقایسه یکجای قیمت بلیط پروازهای سیستمی، چارتری و لحظه آخری به مقصد دلخواه و همچنین انتخاب ارزان‌ترین گزینه فراهم شده است.

به‌گفته‌ی این سازمان، عملکردهای رکوردشکن و نورآوری‌های داخل هواپیما و همین طور رکورد ایمنی و انگیزه‌ی کارکنان،‌ باعث تحقق چنین موفقیتی برای ایر نیوزیلند شده‌اند. به‌غیر از سال گذشته که این عنوان به شرکت هواپیمایی سنگاپور رسید، ایر نیوزیلند موفق شده است برای ششمین بار این جایزه‌ را از آن خود کند.

جایزه‌ی بهترین ایرلاین شامل بهترینِ بهترین‌ها در دنیای هوانوردی می‌شود، از لوکس‌ترین سالن‌های انتظار تا برترین کابین‌های فرست کلاس و مهیج‌ترین سرگرمی‌های داخل هواپیما. جفری توماس (Geoffrey Thomas)، سردبیر سایت ایرلاین ریتینگز، می‌گوید:

بر اساس تجزیه‌وتحلیل‌های ما، ایر نیوزیلند در اکثر شاخص‌های مورد بررسی، عنوان نخست را به دست آورد که در مقایسه با سایر شرکت‌های هواپیمایی که منابع بیشتر و ناوگانی بزرگ‌تر دارند، عملکرد قابل‌توجهی به‌ حساب می‌آید.

در طول سال گذشته، ایرلاین‌ها در حال تلاش برای انجام پروازهای بسیار طولانی و در نقطه‌ی مقابل، ارزیابی تأثیرات کربن هوانوردی بوده‌اند. جفری توماس می‌گوید که سن ناوگان ایر نیوزیلند باعث تقویت وضعیت این شرکت هواپیمایی از نظر آگاهی زیست‌محیطی شده است. او ادامه می‌دهد:
این ایرلاین در طول ۱۰ سال گذشته، میزان مصرف سوخت خود و متعاقباً تولید انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا حدود ۲۲ درصد کاهش داده که بسیار بیشتر از میانگین صنعت هوانوردی است. ایر نیوزیلند در بسیاری از ابتکارات مهم صنعت هوانوردی مانند زیست‌سوخت‌ها، مسیرهای کارآمدتر برای پرواز و همچنین پیشرفت‌هایی در روی زمین مانند وسایل نقلیه‌ی برقی، پیشگام بوده است.

تصمیم‌گیری درباره‌ی جایزه‌ی ایرلاین ریتینگز توسط هفت سردبیر مجرب انجام می‌شود که علاوه بر بازرسی‌های ایمنی صنعت هوانوردی و دولتی، از ۱۲ شاخص نیز استفاده می‌کنند از جمله سن ناوگان، نظرات مسافران، رتبه‌بندی سرمایه‌گذاری، روابط کارکنان و سودآوری.

شرکت هواپیمایی کانتاس که در حال حاضر مشغول انجام یک‌سری پرواز آزمایشی ۱۹ ساعته از لندن به سیدنی است، در رده‌بندی کلی در جایگاه چهارم می‌ایستد، هرچند که عنوان بهترین خدمات ایرلاین داخلی و بهترین سالن انتظار را از آن خود کرد. با این حال موفق به کسب جایزه‌ی بهترین ایرلاین در سفرهای طولانی نشد.

ایرلاین دلتا در آمریکا، لوفت‌هانزا در اروپا، ایرلاین امارات در خاورمیانه - آفریقا و کاتای پاسیفیک در آسیا - اقیانوسیه، به‌عنوان بهترین ایرلاین‌ها شناخته شدند. شرکت هواپیمایی سنگاپور که سال گذشته، عنوان بهترین ایرلاین دنیا را به دست آورده بود، در سال جاری توانست در جایگاه نخست بهترین فرست کلاس دنیا بایستد. توماس می‌گوید:

این هفت سردبیر می‌گویند که رقابت برای رتبه‌ی نخست بسیار تنگاتنگ بود و شرکت‌هایی مثل هواپیمایی سنگاپور، کانتاس و آل نیپون ایرویز نتوانستند در این رقابت پیروز شوند.

بهترین ایرلاین از نظر بودجه به جت‌بلو اختصاص یافت که جایزه‌ی ارزان‌ترین ایرلاین آمریکا را دریافت کرد. شرکت هواپیمایی ویز در اروپا، ایر عربیا در خاورمیانه و آفریقا، ایر آسیا و ایر آسیا ایکس در آسیا - اقیانوسیه موفق به کسب همین عنوان شدند.

در پایان باید اشاره کنیم که متأسفانه به علت تحریم‌ها و سایر مشکلاتی که برای صنعت هوایی ما وجود دارد، حضور ایرلاین‌های داخلی در این فهرست شبیه به یک رویا شده است.

۱۰ ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۲۰ از دید وب‌سایت ایرلاین ریتینگز

۱. ایر نیوزیلند
۲. شرکت هواپیمایی سنگاپور
۳. آل نیپون ایرویز
۴. کانتاس
۵. کاتای پاسیفیک
۶. امارات
۷. ویرجین آتلانتیک
۸. اوا ایر
۹. هواپیمایی قطر
۱۰. ویرجین استرالیا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار