gardeshban.ir

سیشل، خانه ی برخی از بهترین سواحل جهان است. قاره ی افریقا سیشل را پوشش می دهد اما سشیل خود دارای سواحل بسیاری است. برخی از فعالیتهای شگفت انگیز در این منطقه را باهم بررسی می کنیم.
کد خبر: ۲۰۰۷۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸-1398 September 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیشل، خانه برخی از بهترین سواحل جهان است. قاره ی افریقا سیشل را پوشش می دهد اما سشیل خود دارای سواحل بسیاری است. برخی از فعالیتهای شگفت انگیز در این منطقه را باهم بررسی می کنیم.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

راه رفتن در والی د مای در پراسلین

میراث جهانی یونسکو که اغلب به عنوان یک جنگل "کهن" و بومی شناخته می شود. قطرات بارانی که از روی برگها میریزد، صدای دلنشین آواز پرندگان و همچنین پرندگان کمتر دیده شده، این محدوده را خاص کرده است. اگر خیلی خوش شانس باشید شاید بتوانید برخی از آنها را ببینید.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

بازدید از شهر کوچک

ویکتوریا در ماهه، یکی از کوچکترین پایتخت های جهان با مجموعه ای از جاده ها در اطراف به شمار می رود. مشاهده برج ساعت، ماکت نقره رنگ که در واکسهال پل لندن،در سال 1903 به ماهه رسیده است.سبزیجات سبز،ادویه جات،ترشی،خوردن ماهی و بازدید از معبد هندو را از دست ندهید.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

مشاهده مزرعه نارگیل

منطقه ای در سیشل وجود دارد که تولید پایدار و موفق نارگیل در آن انجام می گیرد.لادیگو حتی یکی از زیباترین سواحل جهان را نیز داراست.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

سفر با قایق

سفری با قایق به جزیره ای که پسرعموی سیشل محسوب می شود و سنت پیر داشته باشید. این جزیره به دلیل وجود پرستوها، خزندگان و سینه سرخ ها که در معرض خطر و انقراض هستند، در حفاظت کامل است. سفر به این منطقه باید همراه با راهنما و بدون کوچکترین مشکل برای حیوانات باشد. می توانید از بازدید لاک پشت غول پیکر، جنگل انبه و غواصی نیز بذت ببرید.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

پیاده روی در ماهه

کفش پیاده روی و  مربیان خوب در این سفر ضروری است. در این پیاده روی می توانید از مزارع چای(نحوه ی برداشت، چیدن، خشک کردن و بسته بندی نیز دیدن کنید)، سرخس و خزه و همچنین گیاهان نایاب بسیاری دیدن کنید. حتی در این مسر می توانید ریز ترین قوباغه ی جهان را نیز ببینید.

سیشل و سواحل شگفت انگیزش/تصاویر

ساحل

جذاب ترین سواحل سیشل که دارای،استراحتگاههای در دسترس، جاده ی ساحلی، مکانی برای پیاده روی،کافه و رستوران و دیگر امکانات دیگر می باشد. کشش مجلل از شن و ماسه سفید، امواج قدرتمند و باشکوه، دیدن عظمت و زیبایی غروب خورشید از جاذبه های طبیعی این سواحل است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار