gardeshban.ir

رییس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در آمد و شد وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از فردا تا روز شنبه ۱۶ آذرماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸-1398 September 12
گردشبان (gardeshban.ir) :

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۱۳ آذرماه در محورهای مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد  انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا چهارشنبه ۱۳ آذر و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ آذرماه در محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود:تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست:ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران






پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار