gardeshban.ir

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین اقامت گردشگران خارجی را در استان از نیم‌روز به یک‌ونیم‌روز رساندیم.
کد خبر: ۲۰۲۲۲
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸-1398 September 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
 
احمد پهلوانی، مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمام تلاش ما اینست که ظرفیت های متعدد طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان را به گردشگران و توریست‌ها معرفی کنیم.

وی اظهارکرد: حدود ۴ سال است که فعالیت ما بیشتر و چشمگیر شده و در جهت معرفی و راهنمایی گردشگران داخلی و خارجی تلاش می کنیم.

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر میانگین اقامت توریست های خارجی را در استان کهگیلویه و بویراحمد از نیم روز به یک و نیم روز برسانیم که به جهت معرفی استان در داخل و خارج از کشور بخصوص کشورهای اروپایی بوده است.

پهلوانی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی و آموزش دیده در استان داریم. راهنمایان گردشگری نیاز به آموزش دارند که متاسفانه آموزش خیلی گران است که از توان این قشر خارج است و نیاز به حمایت و کمک مسئولان داریم.

وی ادامه داد: در صورتی که نسبت به رفع مشکلات این قشر اقدام کشور می توانیم فعالیت این انجمن را افزایش دهیم.

مدیرعامل انجمن راهنمایان گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مشکلات اعضا این انجمن بیمه نبودن اعضاست و از نظر سازمان تامین اجتماعی تاکنون راهنمایان گردشگری بعنوان شغل محسوب نشده است.

پهلوانی تاکید کرد: شمال استان جاذبه‌های طبیعی و در جنوب استان جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی داریم که در حال معرفی ظرفیت‌ها و مناطق در دسترس و دارای زیرساخت هستیم.

وی بیان کرد: همزمان در حال مسیر یابی و جاذبه یابی در سطح استان با تعریف زیرساخت معین هستیم.
 
ایسنا







پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار