gardeshban.ir

میدان عقاب (Eagle Square) یا داتاران لانگ (Dataran Lang) بهترین جاذبه گردشگری ساخت انسان در جزیره لانکاوی مالزی است که به صورت یک مجسمه بزرگ از یک عقاب آماده پرواز بر روی یک سکو طراحی شده است.
کد خبر: ۲۰۲۶۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸-1398 September 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
این میدان به صورت یک چشم انداز زیبا در بندر ورودی شهر ساخته شده است و کسانی که از راه آبی وارد جزیره می‌شوند برای اولین بار آن را ملاقات می‌کنند.

میدان عقاب با 12 متر ارتفاع یکی از تاریخی‌ترین آثار جزیره لانکاوی به شمار می‌رود و در گوشه جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است. علاوه بر منظره زیبا از جلیج کوا، چشمه‌های کوچک، تراس‌ها و آب-نماهای کوچک باعث شده است که این مکان برای بازدید ایده‌آل بنظر برسد و بسیاری از طراحان از تصاویر این میدان برای طراحی کارت پستال تعطیلات استفاده می‌کنند.
 
میدان عقاب به عنوان بهترین نقطه جزیره و بندر برای تماشای کشتی‌ها و قایق‌ها شناخته می‌شود، و معمولاً اوایل صبح و هنگامی که خورشید غروب می‌کند بیشتر گردشگران در این میدان تجمع می‌کنند. بنابراین توصیه می‌شود که شما نیز این مواقع به بازدید از میدان عقاب بروید.

عقاب قرمز مایل به قهوه‌ای در زبان مالایی به داتاران لانگ ترجمه می‌شود. طبقه گفته اهالی محلی، نام جزیره لانکاوی از دو کلمه مالزیایی لانگ به معنی عقاب و کاوی به معنی قرمز مایل به قهوه‌ای تشکیل شده است. ازاین‌رو میدان عقاب در این ورودی را می‌توان نماد اصلی شهر دانست.
 
میدان عقاب در کنار پارک CHOGM قرار دارد و در کنار آن مراکز فروشگاهی و سوغات‌سرای بسیاری واقع شده است. قدم زدن در این فروشگاه‌ها می‌تواند بخش مهمی از تفریح شما را تشکیل دهد و بتوانید بهترین شکلات را پیدا کنید.

میدان عقاب در قسمت بندری و بهترین نقطه برای دسترسی بازدیدکنندگان واقع شده است و به هنگام ورود یا خروج از جزیره می‌توانند از آن دیدن کنند. این میدان یک نمونه بسیار زیبا از جاذبه‌های گردشگری ساخت انسان است که به عنوان نماد یک شهر معرفی می‌شوند.

اگر قصد سفر به شهر لانکاوی و بازدید از میدان عقاب را دارید، باید از طریق مسیر آبی و به کمک کشتی خود را جزیره برسانید. هنگامی که به بندر نزدیک می‌شوید با این عقاب غول پیکر مواجه خواهید شد. در مورد بازدید از آن نیز نگرانی خاصی نداشته باشید و بازدید از آن در هر زمان و برای همه افراد محدودیت ندارد.

میدان عقاب از بهترین جاذبه های گردشگری در جزیره لانکاوی مالزی

میدان عقاب از بهترین جاذبه های گردشگری در جزیره لانکاوی مالزی

میدان عقاب از بهترین جاذبه های گردشگری در جزیره لانکاوی مالزی

میدان عقاب از بهترین جاذبه های گردشگری در جزیره لانکاوی مالزی
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار