gardeshban.ir

سفر به جنگل های انجیلی برای همه گردشگران دوستدار طبیعت بسیار دلنشین است. جنگل های انجیلی در استان مازندران و شهرستان سوادکوه قرار دارد.
کد خبر: ۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸-1398 September 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
در گوشه و کنار این شهر بسیار زیبا و سرسبز می‌توان جاذبه‌های بی‌شماری را پیدا کرد، به شرط آنکه کمی دقیق‌تر این شهر را جست و جو کنید. در بخش ایرانگردی امروز قصد داریم تا شما را به آبشار ولیلا ببریم تا در زیبایی بی‌نظیرش شناور شویم، پس همراه ما باشید.

در این شهر، روستایی قرار دارد به نام روستای ولیلا که در قلب آن جاذبه‌ای شگفت‌انگیز و زیبا در انتظار شماست، آبشار زیبایی که هم نام روستایی است که در آن قرار گرفته است. برای رسیدن به آبشار ولیلا باید از روستا گذر کنید. پس از گذراندن مسیر در امتداد یک رودخانه و پس از طی مسیری در حدود ۱.۵ کیلومتر، به آبشار می‌رسید. ارتفاع آبشار در حدود ۲۵ متر است، علاوه بر این آبشار، جنگل‌های این منطقه در فصل‌های بهار و تابستان و یا پاییز از جذابیت زیادی برخوردار هستند که همان جنگل‌های انجیلی را شامل می‌شوند.

بهترین زمان سفر به جنگل‌های انجیلی و آبشار دیدنی آن، جدا از آنکه در تمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارند، از اردیبهشت ‌ماه تا اواخر پاییز است که می‌توانید از این طبیعت شگفت‌انگیز نهایت لذت را ببرید. در ادامه، شما را به تماشای تصاویری دیدنی از این آبشار دعوت می‌کنیم.

سفر به روستای ولیلا؛بهشت مازندران+تصاویر

سفر به روستای ولیلا؛بهشت مازندران+تصاویر

سفر به روستای ولیلا؛بهشت مازندران+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار