gardeshban.ir

مسافرت هر چه قدر که لذت بخش هم باشد، استرس های خود را دارد به خصوص اگر باید به فرودگاه بروید. از سر وقت رسیدن و مطمئن شدن از اینکه همه جیز را برداشته اید، تا بازرسی ها همه چیز می تواند سبب پرتی حواس شما شود. گاهی اوقات این حواس پرتی سبب می‌شود افراد وسیله‌های خود را در بازرسی ها جا گذارند. این عکس نشان می‌دهد که تعداد افرادی که چیزی به مهمی لپ تاپ خود را جا می گذارند کم نیستند.
کد خبر: ۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸-1398 September 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
لپ تاپ ‌خودتان را در فرودگاه گم کردید؟ چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

این تنها تعداد لپ تاپ هایی است که در ماه نوامبر در فرودگاه آمریکا جا مانده اند.

مدیر امنیت حمل و نقل آمریکا(TSA) می گوید: وقتی لپ تاپی در فرودگاه جا می ماند، به قسمت اشیا گمشده تحویل داده می شود و در مکان امنی نگه داشته می شوند. رایج ترین راهی که افراد لپ تاپ خود را فراموش می کنند به این صورت است که وسایل خود را بر روی لپ تاپ در سبدهای بازرسی می گذارند و در نتیجه آن را فراموش می کنند. روش های زیر راه های پیشنهادی TSA  برای پیدا کردن اشیا الکترونیکی گمشده در فرودگاه است:

 با شماره محل اشیا گمشده در فرودگاه تماس بگیرید
افراد در این قسمت می توانند کمک کنند تا وسیله تان را سریعا پیدا کنید.

شماره تماس خود را در زیر رایانه تان بنویسید
این ایده که مانند چمدان خود یک تگ اسم و شماره تلفن زیر لپ تاپ قرار دهید ممکن است بسیار کمک کننده باشد.

TSA میگوید حتما شماره تماس خود را به پشت لپ تاپ بچسبانید. این کار کمک می کند که قبل از سوار هواپیما شدن با شما تماس گرفته شود. حتی پیدا کردن‌تان بعد ار ترک آن جا نیز بسیار آسان تر است.

لپ تاپ را توسط موبایل تان رد یابی کنید
برای افرادی که لپ تاپ اپل دارند پیدا کردن آن کار بسیار آسانی است. فقط باید مطمئن شوند برنامه Find My Mac بر روی لپ تاپ‌شان نصب است. برای این کار کافی است به تنظیمات لپ تاپ روند و در منو iCloud پیدا کردن لپ تاپ را روشن کنند. در صورت گم شدن می توانید از طریق موبایل و یا رایانه ای دیگر آن را پیدا کنید.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار