gardeshban.ir

بهداشت دهان و دندن به قدری از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در همه مواقع رعایت شود حتی در سفر. با این حال، در سفر خیلی از کارهای روتین به باد فراموشی سپرده می شود.
کد خبر: ۲۰۶۶۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸-1398 September 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این مطلب قرار است به لوازم ضروری برای رعایت بهداشت دهان و دندان در سفر بپردازیم که همراه داشتن آنها می تواند به سالم نگه داشتن دندان ها در سفر کمک بیشتری کند.

لیست لوازمی که برای رعایت بهداشت دهان و دندان باید همراه خود داشته باشید:

1) مسواک

مسواک اصلی ترین وسیله برای تمیز کردن دندان ها است که لازم است مسواک خود را حتما در یک جامسواکی خوب حمل کنید. در حین مسافرت مجبور هستید که مسواک را داخل چمدان یا جاهای مختلف قرار دهید لذا باید از در امان ماندن آن مطمئن شوید.

2) نخ دندان

حتما به یاد داشته باشید که نخ دندان به همراه داشته باشید علاوه بر این که بهداشت دهانتان را به درستی رعایت می کنید، کمک می کند در مقابل خوراکی های مختلف، راحت تر دندان هایتان را تمیز کنید.

3) آینه

اگر مدت زمان طولانی در مسیر خواهید بود، بهتر است برای استفاده صحیح از نخ دندان، آینه به همراه داشته باشید.

4) خمیر دندان

مسلما برای مسواک زدن نیاز به خمیر دندان دارید لذا همراه بردن آن را فراموشش نکنید.

5) دهانشویه

اگر از داروخانه ها لوازم بهداشت دهان و دندان مسافرتی بخواهید، تمامی این موارد را در اندازه های مناسب به شما ارائه خواهند کرد بنابراین خرید دهانشویه مسافرتی را از یاد نبرید زیرا دهانشویه باعث از بین رفتن باکتری های مضر دهان شما می شود و سلامت دندان های شما را تضمین می کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار