gardeshban.ir

یکی از شعبه‌های برند هتل ‌هارد راک که یک و نیم میلیارد دلار قیمت آن است، هفته پیش در منطقه هالیوود ایالت فلوریدای ایالات‌ متحده به روی طرفداران این مجموعه بازگشایی شد.
کد خبر: ۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸-1398 September 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
بسیاری از افراد سرشناس هالیوود برای این بازگشایی بزرگ و مجلل در صحنه حضور یافتند. در این بازگشایی یک نمایش کوتاه، صدای کوبیدن گیتار و فرش قرمز در نظر گرفته شد که به منطقه اصلی هالیوود در کالیفرنیا شباهت بسیاری داشت. اما نمایش موسیقی زنده بزرگ‌ترین رویدادی نبود که در بازگشایی برگزار شد.

هتل یک و نیم میلیارد دلاری گیتارشکل هارد راک در منطقه هالیوود فلوریدا اکنون به روی همگان باز است.

این شعبه گیتارشکل هاردراک (که نخستین هتل در نوع خود است) بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر به شمار می‌آید که هزینه آن 2/2 میلیارد دلار برآورد شده است؛ پروژه‌ای که قرار است دو هتل از مجموعه هتل‌ها و کازینوهای هارد راک فلوریدا طی آن گسترش داده شوند. شعبه دیگر این پروژه در منطقه تامپا واقع شده است و بازگشایی‌اش را سوم اکتبر امسال جشن خواهد گرفت.

فهرست برنامه‌های بازگشایی

در جشن بازگشایی بزرگ هتل ‌هارد راک هالیوود، نمایشی با نور اِل‌ای‌دی برگزار شد. گیتار کوبیدن دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می‌کنید و یکی از برجسته‌ترین رویدادهایی بود که در بازگشایی هتل اجرا شد.

طبق گزارش یکی از خبرگزاری‌ها، جیم آلن مدیرعامل بخش بازی‌های سِمینول و عضو هیئت‌مدیره هارد راک اینتِرنشنال می‌گوید: «هتل گیتار از سرتاسر کشور و جهان بازدیدکنندگان را به‌سوی خود جذب خواهد کرد».

سپس یک نمایش نور اِل‌ای‌دی LED که به دلیل بزرگی‌اش بسیار به چشم می‌آید (زیرا روی تمام دیوارهای هتل چراغ ال‌ای‌دی نصب شده است) اجرا شد. طبق گزارش خبرگزاری شرکت سِمینول، این نمایش که هماهنگ با تم موسیقی هتل اجرا شد، شش پرتوی نور پرقدرت را به آسمان شب افکند که تا 6000 متری بالا می‌رفتند.

ماه‌ها پیش، در یکی از اطلاعیه‌های بازگشایی، برخی از آنچه بازدیدکنندگان در آینده می‌توانند انتظارش را داشته باشند بیان شد. آلِن می‌گوید: «برَند هارد راک این روزها بیش از همیشه قدرت گرفته است و چیزی فراتر از غذا، نوشیدنی و اقامتگاه را به مشتریانش عرضه می‌کند.»

موسیقی از بخش‌های مهمی است که تمام هتل‌ها، رستوران‌ها و شعَب تفریحاتی هارد راک سرتاسر جهان آن را دارا هستند.

امکانات این شعبه پهناور عبارت‌اند از یک استخر روزانه با فضایی باشگاهی، یک دریاچه مصنوعی خانوادگی دارای قایق‌های پدالی و رودخانه مصنوعی و سالن استراحت پشت‌بامی 3700 متری و تعدادی فروشگاه خرده‌فروشی و فضاهایی بزرگ برای گردهم‌آیی مهمانان.

افزون بر آن، با وجود 14 رستوران هتل، مهمانان مطابق با سلیقه‌شان غذا و خوراکی خواهند یافت.

بازگشایی نخستین هتل گیتارشکل جهان/تصاویر

بازگشایی نخستین هتل گیتارشکل جهان/تصاویر

بازگشایی نخستین هتل گیتارشکل جهان/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار