gardeshban.ir

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بار برگشت مسافران از جاده‌های شمالی گفت: تردد در جاده چالوس و هراز به ترتیب از ساعت ۱۷ و ۱۶ یک طرفه خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۸۹۹
تاریخ انتشار : جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸-1398 October 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس شاهد بار ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

وی ادامه داد: در این محور از دقایقی قبل تردد از سمت میدان امیرکبیر به سمت چالوس محدود و ممنوع شده است و از ساعت ۱۷ تردد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: این در حالی است که در جاده هراز نیز شاهد ترافیک سنگین و در طول محور پرحجم هستیم که پیش بینی می‌شود در این محور و در جاده چالوس در ساعات پایانی روز ترافیک فوق سنگین را شاهد باشیم.

رحمانی درخصوص اعمال محدودتی در جاده هراز نیز گفت: تردد در این محور از ساعت ۱۴ از سمت رودهن به سمت آمل محدود خواهد شد و از ساعت ۱۶ از آب اسک به سمت رودهن تردد یک طرفه انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص محور فیروزکوه نیز گفت: بار ترافیکی در این محور هم سنگین گزارش شده و نظیر محور رشت به قزوین به خصوص در محدوده رودبار و منجیل و امامزاده هاشمی شاهد بازگشت مسافران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در آزادراه ساوه به تهران و قم به تهران هم در حال حاضر ترافیک پرحجم و سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در حاضر در محور‌های بانه-سقز و ارتفاعات جاده چالوس شاهد بارش برف هستیم و این در حالی است که در اردبیل و خلخال نیز وزش باد و کولاک گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست تا با توجه به ترافیک سنگین و فوق سنگین در محور‌های شمال و همچنین جو پایدار در این مناطق بازگشت خود را مدیریت کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار