gardeshban.ir

آلمان اعلام کرده است که از بهار سال ۲۰۲۰ میلادی شرایط دریافت ویزای طولانی مدت را برای ورزشکاران خارج از اتحادیه اروپا در حوزه «ورزش الکترونیک» Esports آسانتر می کند.
کد خبر: ۲۰۹۲۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸-1398 October 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
فدراسیون ورز‌شهای الکترونیک آلمان (ESBD) که مسئول برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیک در آلمان است و در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده اعلام کرده است که دولت موافقتش را با تغییرات جدید در قانون مهاجرت افراد ماهر با توانمندی‌های حرفه‌ای اعلام کرده است.

هانس جگنو، رئیس فدراسیون ورزشهای الکترونیک آلمان از موافقت دولت با اعطای این ویزا به ورزشکاران حوزه ورزش های الکترونیک که ملیتی غیراروپایی دارند استقبال کرده است. وی می گوید:‌ «ویزای اختصاص داده شده به ورزش الکترونیک آلمان مزیت بزرگی برای رویدادهای ورزشی در آلمان ایجاد می کند. ما نخستین کشوری هستیم که برای ورزشهای الکترونیک ویزای مخصوص در نظر خواهیم گرفت. انتظار ما این است که رویدادهای بیشتری مرتبط با ورزشهای الکترونیک در آینده در آلمان برگزار شود.»

رئیس فدراسیون ورزشهای الکترونیک آلمان با اشاره به اینکه موافقت دولت با این ویزای خاص پس از ۲ سال تلاش این فدراسیون به نتیجه رسیده است، می گوید:‌« این اقدام آلمان باعث خواهد شد که ورزشکاران حرفه‌ای حوزه ورزش های الکترونیک که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند آسانتر ویزا بگیرند و آلمان به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شود.»

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی فدراسیون ورزشهای الکترونیک آلمان، شرایط دریافت این ویزا برای ورزشکاران حرفه‌ای حوزه ورزشهای الکترونیک داشتن حداقل ۱۶ سال سن، دستمزد مشخص و تاییدیه فعالیت حرفه‌ای از سوی فدراسیون مسئول در حوزه ورزشهای الکترونیک کشور مبدا است.

قانون اعطای ویزا به مهاجران دارای مهارت شغلی از سوی آلمان که بخشی از آن به ورزشهای الکترونیک اختصاص داده شده است بیش از یکسال پیش از سوی کابینه آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان تصویب شد که هدفش جذب کارگران خارجی ماهر برای کار در آلمان است تا کمبودهایی که اتباع اتحادیه اروپا قادر به پر کردنشان نیستند با جذب این کارگران رفع شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار