gardeshban.ir

همه ی ما زمانیکه هتل رزو میکنیم با اصطلاحات عجیب هتل ها برخورد میکنیم و سوال هایی از قبیل خدمات B.B ,H.B,F.B,ALL,UALL و اصطلاحات اتاق یک نفره،دونفره،سه نفره،سوئیت و....برای ما پیش می آید.
کد خبر: ۲۰۹۵۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸-1398 October 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
در اینجا مختصری از خدمات و اصطلاحات هتل ها را با هم مرور می کنیم:

اصطلاحات:

اتاق یک نفره:اتاق یک نفره اتاقی است که یک تخت دارد و با علامت اختصاری SGL نمایش داده می شود.

اتاق دو نفره:اتاق دو نفره یک اتاقی است که یک تخت دو نفره به هم چسبیده دارد و با علامت DBL نمایش داده می شود.

اتاق سه نفره:اتاقی است که یک تخت دو نفره به هم چسبیده و یک تخت یک نفره جدا دارد و با علامت اختصاری TPL نمایش داده می شود.

سوئیت: اتاقی که از دو قسمت پذیرایی و اتاق خواب تشکیل شده است در برخی هتل هاغ پذرایی در پایین و اتاق خواب با چند پله به بالا قرار دارد،در برخی دیگر پذیرایی قسمت جلویی اتاق و اتاق خواب در پشت قرار دارد،همچنین هر سوئیت ممکن است یک اشپزخانه هم داشته باشد.

خدمات هتل:

ONLY ROOM(O.R):اتاق فقط برای اقامت بدون هیچ وعده غذائی

BED &BREAKFAST(B.B):اتاق برای اقامت مسافران به همراه یک وعده صبحانه در روز

HALF BOARD(F.B):اتاق برای اقامت به همراه یک وعده صبحانه و یک وعده غذایی نهار یا شام.ممکن است این سرویس در برخی هتل ها صبحانه همراه با نهار باشد و در برخی دیگر صبحانه همراه با شام باشد.بستگی به هتل و کشور آن هتل دارد.

FULL BOARD(F.B):اتاق برای اقامت به همراه یک وعده صبحانه،نهار،شام میباشد.در برخی هتل ها ممکن است علاوه بر صبحانه،نهار،شام به همراه نهار و شام نوشیدنی هم ارائه شود.

ALL INELUSIVE(ALL):اتاق برای اقامت همراه با وعده های غذایی صبحانه ،نهار،عصرانه و شام و نوشیدنی های رایگان.این خدمات اصولا در اکثر هتل ها ارائه میشود.در برخی هتل ها که این خدمات ارائه میشود استفاده از دوش های آبی ....برای یکبار در طول اقامت رایگان است.

ULTRA ALL INCLUSIV(UALL):اتاق برای اقامت همراه با خدمات صبحانه ،نهار،شام،عصرانه و نوشیدنی در طول 24 ساعت می باشد. این این خدمات و برنامه سرویس رستوران ها و هتل ها در ابتداری ورود شما به هتل به شما داده میشود.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار