gardeshban.ir

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه احداث بوتیک هتل‌ها یکی از جریان‌های جدید همانند بومگردی در بخش گردشگری است، گفت: این فضاها که هزینه زیادی ندارد می‌تواند در توسعه گردشگری موثر باشد.
کد خبر: ۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸-1398 October 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی اصغر مونسان، امروز دوشنبه 9 دی در بازدید از باغ اکبریه بیرجند با تاکید بر کمک به فروش صنایع‌دستی، اظهار کرد: بازارچه‌های صنایع دستی که در برج میلاد، سعدآباد و نیاوران تهران فعال است، برای فروش در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر، بوتیک هتل‌ها را در کشور فعال کرده و این ظرفیت می‌تواند در خراسان جنوبی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه این فضاها با صنایع دستی تجهیز شده است، تصریح کرد: بوتیک هتل‌ها می‌توان خلا نبود هتل‌های ستاره دار باشد.

مونسان با بیان اینکه بوتیک هتل‌ها می‌توانند توسعه گردشگری در استان کمک کنند، افزود: احداث این هتل‌ها نیاز با سرمایه گذاری زیادی نداشته، اما همان کارکرد هتل‌های ستاره بالا را خواهد داشت.

مونسان به مدیرکل میراث فرهنگی استان توصیه کرد این فصاها را ایجاد کند، اظهار کرد: خراسان جنوبی، خانه‌های تاریخی بسیاری دارد که ایجاد بوتیک هتل‌ها می تواند به معرفی و توسعه آن کمک کند.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر دو هزار اقامتگاه بومگردی در سطح کشور ایجاد شده و بوتیک هتل‌ها نوع جدیدی هستند که به دنبال احداث آن هستیم.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار