gardeshban.ir

گزارش/
سفر هم مانند بخش‌های دیگر زندگی در حال تغییر است و بررسی اطلاعات آماری گردشگری می تواند جذاب باشد و نشان بدهد که چطور سفر کردن سال به سال تغییر می‌کند.
کد خبر: ۲۱۰۲۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸-1398 October 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
سفر هم مانند بخش‌های دیگر زندگی در حال تغییر است و بررسی اطلاعات آماری گردشگری می تواند جذاب باشد و نشان بدهد که چطور سفر کردن سال به سال تغییر می‌کند.

تصمیم گیری مناسب برای اسکان

۱. براساس سایت Booking.com، بیش از نیمی از مسافران جهان که در سال گذشته تمایل به انتخاب‌های مناسب داشته‌اند، به دلیل عدم آگاهی حتی با وجود گزینه‌های جذاب، تلاش آن‌ها به مشکل برخورده است. بنابر آمار ارائه شده ۷۳% مسافران تمایل به اسکان در یک مکان دوستدار محیط زیست دارند.

شرکت‌های خانگی وارد شده‌اند

۲. در ادامه بحث اسکان، تعدادی از شرکت‌های لوازم خانگی هم اقدام به راه اندازی هتل‌های خود برای فروش محصولات بیشتر کرده‌اند. این روند اولین بار توسط سایت Made.com در سال ۲۰۱۸ و در منطقه منهتن نیویورک شروع شد.

مسیرهای هوایی در حال گسترش هستند

۳. مسیرها به در حال گسترش هستند. به گفته Patrick Quayle، ما نسل جدید هستیم و به دنبال تجربه‌های مختلفی از سفر نسبت به والدین خود هستیم. به همین دلیل به تازگی شرکت‌های هوایی Cape Town را به مسیرهای خود اضافه کرده‌اند. همچنین با اضافه کردن مسیرهای توقف زمان سفر را طولانی اما هزینه آن را کم کرده‌اند.

اطلاعات بیشتری در مورد نحوه رزرو مسافرت وجود دارد

۴. ۷.۵۱% مسافران آمریکایی گفته‌اند، هنگامی که تصمیم به سفر گرفته‌اند، تنها کمتر از یک هفته برای تحقیق وقت صرف کردند. براساس اطلاعات گوگل، پروازها و هتل‌ها از ۱۲ هفته قبل رزرو می‌شوند. همچنین شلوغ‌ترین روز و ساعت برای رزرو در اروپا دوشنبه و ساعت ۱۰ صبح و خلوت‌ترین آن شنبه ساعت ۶ عصر معرفی شد.

تعطیلات بی پایان خانواده‌ها در حال افزایش است

۵. تخمین زده می‌شود در سال ۲۰۲۰ با افزایش تحصیل کودکان در خانه و آزادی نیروی کار در آمریکا و انگلیس، والدین زمان بیشتری را برای سفرهای خانوادگی خواهند داشت.

نسل آلفا (افرادی که بعد از ۲۰۱۰ به دنیا آمده‌اند) در حال تصمیم گیری سفرها هستند

۶. گفته می‌شود نسل آلفا تاثیر بیشتری بر روی تصمیمات و برنامه ریزی‌های مسافرتی دارند. بیش از ۹۵% خانواده‌ها اولویت خود را خوشحالی و سرگرمی فرزندان قرار داده‌اند.

مرسوم‌تر شدن سفرهای تک نفره

۷. به گفته Dublin Airport حدود ۵۷% از مسافران آن‌ها در سال ۲۰۱۸ تنهایی به سفر کرده بودند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار