gardeshban.ir

اگر تا حالا در هتل همای تهران اقامت هم نداشته باشید، به احتمال زیاد اسم آن را شنیده‌اند. هتل هما یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های تهران است.
کد خبر: ۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸-1398 October 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
در واقع این هتل یکی از هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون بوده که قبل از انقلاب در ایران ساخته شده است اما بعد از انقلاب در اختیار دولت قرار گرفت. گروه هتل‌های هما در حال حاضر هتل‌های ۵ ستاره در مشهد، شیراز، بندر عباس و تهران دارد. هتل همای تهران که در سال ۹۷ هم بازسازی شده یکی از هتل‌های محبوب گردشگران در تهران است؛ اما ببینیم چرا؟

موقعیت هتل همای تهران

هتل همای تهران در خیابان ولی‌عصر(که طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه و معروف ترین خیابان تهران است) و بالاتر از میدان ونک قرار دارد. این موقعیت برای سفرهای کاری و تفریحی یک حالت ایده‌آل است. از طرفی مرکز شهر تهران، مراکز سیاسی و اقتصادی به سادگی در دسترس است، از طرف دیگر اگر برای سفر تفریحی هتل هما را انتخاب می‌کنید به مراکز خرید و مرکز شهر و خیلی از جاهای دیدنی تهران با تاکسی و اتوبوس به راحتی دسترسی دارید. هر چند تاکسی‌های اینترنتی کار را راحت‌تر هم کرده‌اند اما اگر خواستید از حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید، با چند قدم پیاده روی به ایستگاه اتوبوس‌های تندروی تهران می‌رسید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما

هتل همای تهران در ۱۷۷ اتاق که در ۱۶ طبقه جا گرفته‌اند، میزبان شماست. هتل هما ۶ نوع اتاق یعنی اتاق توئین هما کلاس، اتاق دابل هماکلاس، اتاق سوئیت هما کلاس، اتاق توئین، اتاق دابل و اتاق جونیور سوئیت دارد. هر چند ظرفیت هر دو اتاق دابل و تئوین یکی است اما تفاوت آن‌ها در این است که در اتاق توئین تخت‌ها جدا از هم هستند اما در اتاق‌های دابل تخت به صورت دو نفره است. سوئیت‌ها اغلب بزرگتر هستند و راحتی بیشتری دارند.

تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها امکانات لازم برای یک اقامت دنج را دارند، از تختخواب‌های راحت و مبل و صندلی گرفته تا تلوزیون ال‌سی‌دی، مینی‌بار و سرویس‌های بهداشتی تر ‌و‌ تمیز.

ویوی اتاق‌ها بیشتر رو به شهر تهران و کوه‌های اطراف هست. هر چه تعداد طبقه‌ای که در آن ساکن هستید بالاتر باشد، ویوی بهتری از کوه‌ها و شهر خواهید داشت. سوئیت‌های رویال که در طبقه ۱۵ قرار دارند شاید زیباترین ویو را داشته باشند که رو به باغ هتل و شهر تهران هستند.

اتاق های هتل هما

هتل‌ همای تهران؛یکی از هتل‌های محبوب گردشگران در پایتخت/تصاویر 

رستوران‌های هتل هما

هتل هما ۳ رستوران و کافی‌شاپ مختلف در باغ هتل، طبقه همکف و طبقه سوم دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.


هتل‌ همای تهران؛یکی از هتل‌های محبوب گردشگران در پایتخت/تصاویر 

رستوران و کافی شاپ هما کلاس

در رستوران و کافی شاپ هما کلاس که در طبقه سوم هتل هما قرار دارد همیشه صدای پیانو به گوش می‌رسد. اینجا از منوی بالا بلند می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. همچنان که که از خوردن غذاهای لذیذ لذت می‌برید و صدای آرام بخش پیانو را می‌شنوید، تهران زیر پای شماست.

کافی شاپ هما کلاس هم برای قرارهای دوستانه و هم برای قرارهای کاری فضایی مناسب است. انواع نوشیدنی و کیک در کافی‌شاپ سرو می‌شود.

رستوران و کافی شاپ طبقه همکف

ویوی این رستوران و کافی‌شاپ رو به باغ هتل است. در کنار این ویوی زیبا، غذاهای لذیذ سرو می‌شود و کسانی که ساکن هتل هم نیستند می‌توانند به این رستوران و کافی‌شاپ بروند. صبحانه هتل هما هم همیشه طرفدارهای خودش را دارد و یکی کافی‌شاپ‌های محبوب برای صرف صبحانه است.

رستوران دلفین

فصل تابستان، زمان صرف غذا در رستوران دلفین است که در محوطه باغ هتل برپا می‌شود. رستوران روباز دلفین برای کسانی که می‌خواهند از هوای مطبوع تابستان و غذا خوردن یکجا لذت ببرند یک گزینه فوق‌العاده است.

امکانات رفاهی

استخر، سونا و جکوزی، سالن بدن‌سازی، ماساژ و زمین تنیس بخشی از مجموعه ورزشی و تفریحی هتل هما هستند. با وجود این همه امکانات در هتل هما بعید است که حوصله شما درهتل سر برود.

می‌توانید صبح سفر تفریحی‌تان را با یک شنای حسابی در استخر هتل شروع کنید یا خستگی پایان روز در سفر کاری را با آب تنی به در کنید. در کنار شنا می‌توانید یک ماساژ خوب هم بگیرید تا حسابی خودتان را سر حال بیاورید. حتی کسانی که  ساکن هتل نیستند برای شنا استخر هتل هما را انتخاب می‌کنند.

استخر هتل هما تهران

هتل‌ همای تهران؛یکی از هتل‌های محبوب گردشگران در پایتخت/تصاویر 

اگر نخواستید از هتل بیرون بروید اما دلتان یک تفریح خوب هم می‌خواهد به سالن تنیس هتل سری بزنید. اما شاید بهترین بخش مجموعه تفریحی سالن بدن‌سازی آن باشد به ویژه برای کسانی که مرتب ورزش می‌کنند یا برنامه خاصی دارند.

سالن‌ها و اتاق‌های کنفرانس

هتل هما هم از لحاظ موقعیت و هم به خاطر امکاناتی که دارد انتخاب خوبی برای سفرهای کاری است. به ویژه سازمان‌هایی که در سراسر ایران شعبه دارند و می‌خواهند کارکنان‌شان را برای دوره‌های آموزشی یا برگزاری همایش‌ها یکجا جمع کنند می‌توانند روی این هتل حساب کنند. سالن‌ها و اتاق‌های کنفرانس هتل تمام خدمات را با کیفیت تمام ارائه می‌دهند و در نهایت مهمانانی که از شهرهای دیگر به تهران آمده‌اند می‌توانند در اتاق‌های دنج هتل اقامت خوبی داشته بشاند.

هتل‌ همای تهران؛یکی از هتل‌های محبوب گردشگران در پایتخت/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار