gardeshban.ir

زمان برپایی نمایشگاه گردشگری بازهم توسط وزارت میراث فرهنگی تغییر کرد و این بار به جای اسفند در همان تاریخ پیشین یعنی ۲۳ تا ۲۶ بهمن برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۹۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸-1398 October 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

با اینکه دوازده سال از برپایی نمایشگاه گردشگری بهمن‌ماه می‌گذرد، اما این‌رویداد امسال با چالش زمان برپایی مواجه شد. نمایشگاهی که قرار است امسال با نمایشگاه عیدانه صنایع دستی ادغام شود و شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی که زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است، مسئولیت آن را به عهده بگیرد.

اما یک‌مرتبه ولی تیموری معاون گردشگری کشور و یک‌بار هم خشایار نیکزاد فر مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی به رسانه‌ها اعلام کرده بودند به‌دلیل در اختیار داشتن زمان و فضای بیشتر برگزاری این‌رویداد به ۵ تا ۹ اسفند موکول شد. اما دوباره این‌تاریخ طبق اعلام نیکزادفر به روابط عمومی وزارت گردشگری تغییر کرد و بنا شد مانند سال‌های پیش در همان تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپا شود

وی گفته است این نمایشگاه امسال به‌صورت تفکیک‌شده و در سه بخش تأسیسات گردشگری، غرفه‌های صنایع‌دستی و میزهای سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود و فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و سرمایه‌گذاری می‌توانند برای پیش ثبت نام و اعلام متراژ پیشنهادی به‌صورت آنلاین اقدام کنند. زمان آغاز پیش ثبت‌نام نیز از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ دی‌ آغاز شده و تا ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۵ دی‌ ادامه خواهد داشت.

مهر



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار