gardeshban.ir

خرید در قشم یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر است.
کد خبر: ۲۱۱۰۱
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸-1398 October 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
نمی‌شود تا قشم برویم و دست خالی برگردیم. خرید در قشم یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر است. اگر دنبال تنوع کالا و قیمت مناسب باشیم، بازار درگهان قشم بهترین گزینه است.

درگهان کجاست؟

فاصله قشم تا درگهان ۲۰ دقیقه بیشتر نیست. مراکز خرید قشم را که دیدیم، می‌توانیم یک روز را هم به خرید از درگهان اختصاص بدهیم. اینجا چند بازار و مجتمع تجاری دارد که عمده‌فروشی و تک‌فروشی می‌کنند.

هر چه بخواهیم در این بازارها پیدا می‌شود، از پوشیدنی تا خوراکی و کالاهای دیگر. مراکز خرید درگهان فاصله‌ زیادی از هم ندارند. همان‌جا رستوران و کافه هم هست و ناهار را در رستوران‌های درگهان می‌توانیم بخوریم.

بازار قدیم

از بازار دریا با ۳ دقیقه پیاده‌روی به بازار قدیمی درگهان می‌رسیم. خرید در بازارهای قدیمی حس و حال خوبی دارد. این بازار خیلی پر و پیمان است و مرکز بزرگ عمده‌فروشی جنوب همین جاست.
لباس، لوازم آرایش، عطر، لوازم بهداشتی و هر خرده‌ریزی که نیاز داشته باشیم، در بازار قدیم پیدا می‌کنیم. بیشتر مغازه‌ها عمده‌فروش هستند، اما در زمان‌هایی از سال مثل نوروز که مسافر زیادی به قشم سرازیر می‌شود، تک‌فروشی هم دارد. این بازار از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر باز است.

بازار بزرگ دریا

یکی از مجتمع‌های تجاری قدیمی درگهان، بازار دریاست. اینجا فروشگاه‌های مختلفی هست و در آن از لباس نوزاد تا بزرگسال، کیف و کفش و لوازم خانگی، همه چیز را به قیمت مناسب می‌فروشند. بهتر است لوازم برقی را همان موقع امتحان کنیم و از سالم بودنش مطمئن شویم.
بازار دریا دو طبقه دارد و از ۹ صبح باز است. شب هم تا حدود ساعت ۱۰ می‌توانیم از آن خرید کنیم. بعد از خرید به رستوران دریا در طبقه دوم مرکزخرید می‌رویم و غذای دریایی لذیذی می‌خوریم.

مرکز خرید دو دولفین

مرکز خرید دو دولفین، جدیدترین و لوکس‌ترین بازار درگهان به‌حساب می‌آید. از بازار قدیم با ۴ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید دو دولفین می‌رسیم. این مرکز خرید هم عمده‌فروشی دارد و هم خرده‌فروشی.

از لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، کیف و کفش تا لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه در دو دولفین پیدا می‌شود. در اینجا حتی گل و گیاه هم می‌فروشند. خلاصه که قیمت کالاها مناسب است و می‌توانیم با خیال راحت خرید کنیم و خسته که شدیم، سری به کافه‌ و رستوران‌هایش بزنیم.

مجتمع تجاری نور

از بازار دو دولفین با دالان هوایی به مجتمع نور می‌رسیم. اینجا هم از مرکزخریدهای امروزی این بندر است و فروشگاه‌های متنوعی دارد.

بازار مروارید

یکی از بازارهای معروف درگهان، بازار مروارید است. در این بازار آنقدر کالاهای متنوع وجود دارد که تا به خودمان بیاییم ظهر شده و با چند کیسه‌ خرید مشغول گشت و گذار هستیم.
از مرکز خرید دو دولفین تا بازار مروارید ۶ دقیقه طول می‌کشد. اگر دنبال لوازم خانگی جزئی باشیم، پوشاک و کیف و کفش و عطر باید در این بازار دنبالش بگردیم.

مجتمع تجاری ایران زمین

شاید ایران زمین از بقیه‌ مراکز خرید درگهان جمع‌وجورتر باشد، اما جان می‌دهد برای خرید لباس ورزشی و البته لوازم ورزشی. بعد از خرید هم در طبقه‌ بالا می‌توانیم به رستوران برویم و با چشم‌انداز قشنگی که از آن بالا می‌بینیم، خستگی‌ را از تن بیرون ‌کنیم. مجتمع تجاری ایران زمین مثل بقیه‌ بازارها از ۹ صبح کارش را شروع می‌کند و تا شب باز است.

مجتمع تجاری اطلس

در همه بازارهای درگهان قشم، گذشته از لباس، کیف و کفش هم پیدا می‌شود. اما مجتمع تجاری اطلس بورس کیف و کفش و البته چمدان است. تنوع مدل،‌ رنگ و قیمت می‌تواند چند ساعت مشغول‌مان کند.

مجتمع تجاری پرشین گلف

یکی از ویژگی‌های مجتمع تجاری پرشین گلف چشم‌انداز قشنگش است. اگر بعد از خرید به رستوران برویم، از آن بالا آبی دریا را می‌بینیم. در پرشین گلف، لباس و عطر به قیمت مناسب پیدا می‌کنیم.

چند فروشگاه لوازم خانگی و لوازم آریشی هم در این مجتمع هست. اینجا یک هایپرمارکت هم دارد که انواع سس و شکلات را می‌توان در آن پیدا کرد. این‌ بازار پشت بازار دریا قرار گرفته.

بازار زمرد

نزدیک بازار دریا، مرکز خرید دیگری هست به اسم زمرد. اگر بخواهیم شلوار و به‌خصوص جین بخریم، بهتر است در بازارهای دیگر وقت را تلف نکنیم و مستقیم به بازار زمرد برویم. خیلی از فروشگاه‌های این بازار عمده‌فروش هستند، اما مغازه‌های خرده‌فروشی هم در آن پیدا می‌شود. بازار چینی‌ها در مرکز خرید زمرد قرار گرفته. اگر جنس چینی بخواهیم، اینجا بهترین جا برای خرید آن است.

بازار نخل

بی‌جهت نیست که می‌گویند یکی از قشنگ‌ترین بازارهای سنتی نوساز ایران، بازار نخل است. نمای بیرونی و طراحی داخلی بازار نخل، سبک معماری جنوب را به نمایش می‌گذارد.

مثل بیشتر بازارهای قشم، کیف و کفش، عینک، عطر، لوازم جانبی موبایل و خرده‌ریزه‌های دیگر در مغازه‌های این بازار پیدا می‌‌شود، اما بیشتر از هر چیزی در این بازار لباس می‌بینیم که به‌‌صورت عمده و تکی می‌فروشند. اینجا تا ۴ بعد از ظهر باز است، اما در روزهایی که مسافر زیادی به قشم می‌آید، مغازه‌ها تا آخر شب باز می‌مانند.

بازار صدف

یکی دیگر از بازارهای درگهان قشم، بازار صدف است که مغازه‌های آن گذشته از پوشاک و لوازم جانبی، لوازم خانگی برقی می‌فروشند.

بازار بزرگ نگین

بازار نگین بین بازار صدف و مجتمع تجاری دو دلفین قرار گرفته. اینجا هم پر از بازارهایی‌ست که اجناسی با قیمت مناسب به مسافران قشم عرضه می‌کنند.

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس

بازار درگهان قشم کجاست؟+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار