gardeshban.ir

غار آبی دانیال یکی از جاذبه های شهر متل قو است که در ادامه قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، بنابراین اگر از علاقمندان به طبیعت و کسب اطلاعات در رابطه با غار آبی دانیال هستید در ادامه این بخش با ما همراه باشید.
کد خبر: ۲۱۱۲۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸-1398 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
غار آبی دانیال در دل جنگل های سرسبز شمالی واقع شده است و از نظر وسعت دومین غار رودخانه ای ایران به شمار می آید. بد نیست بدانید که این غار رودخانه ای که مسیر اصلی آن حدود 1500 متر طول دارد، به تازگی کشف شده است.

نکته جالبی که در رابطه با غار آبی دانیال وجود دارد این است که دمای داخل این غار در تمامی روز های سال یکسان است و علت این امر نیز وجود جریان دائمی آب و همچنین موقعیت مکانی این غار زیبا می باشد.

اگر از غار آبی دانیال بازدید کنید بی شک از دیدن فضای داخلی غار شگفت زده خواهید شد، در داخل غار دانیال حوضچه های متعددی وجود دارد که هر یک از آن ها مملوء از آب می باشد، گفتنی است که عمق آب حوضچه ها بسته به محلی که قرار دارند متفاوت است اما به طور کلی از یک متر تجاوز نمی کند، البته در نظر داشته باشید که به هنگام بارندگی مقدار آب افزایش می یابد و برخی از نقاط غار غیر قابل دسترس می شود.

گردشگران تور مازندران باید بدانند که برای بازدید از غار آبی دانیال باید از درون حوضچه های آب گذر کنند به همین جهت نیز لباس های آن ها خیس خواهند شد، بنابراین بهتر است که در فصل تابستان به بازدید از این جاذبه زیبا بروند، لازم به ذکر است که آب موجود در حوضچه ها شرب می باشد همچنین توجه داشته باشید که برای پیمایش این غار حدود چهار ساعت زمان نیاز دارید.

غار آبی دانیال از جاذبه های دیدنی شهر متل قو/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار