gardeshban.ir

جاذبه های گردشگری یکی از اصلی ترین دلایل سفر افراد به نقاط مختلف جهان است. شهر ابوظبی واقع در کشور امارات دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است، سالانه گردشگران بسیاری از سر تا سر دنیا برای بازدید از جاذبه های این شهر به کشور امارات سفر می کنند.
کد خبر: ۲۱۱۲۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸-1398 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در این شهر برج های اتحاد می باشند. در این بخش از وب سابت لحظه آخر با ما همراه باشید تا به بررسی برج های اتحاد ابوظبی بپردازیم.

برج های اتحاد در مرکز شهر ابوظبی قرار گرفته اند، این مجموعه شامل 5 برج زیبا و مرتفع می باشد که در ادامه به برسی آن ها خواهیم پرداخت. ساخت برج های اتحاد از سال 2006 میلادی آغاز و در سال 2011 میلادی پایان یافته است. گردشگران تور ابوظبی لازم است بدانند که هزینه ساخت این مجموعه عظیم بیش از 2.5 میلیارد درهم بوده است. این 5 برج در مقابل هتل بسیار لوکس امارات پالاس ساخته شده اند. طراحی برج های اتحاد توسط شرکت ایتالیایی DBI Design انجام شده است.

برج های موجود در ین مجموعه به شرح زیر می باشند:

- برج شماره 1: ارتفاع این برج 277 متر بوده و ساختمان آن شامل 70 طبقه می باشد.

- برج شماره 2: ساختمان 79 طبقه این برج ارتفاعی در حدود 305 متر دارد.

- برج شماره 3: ارتفاع برج شماره 3 اتحاد 260 متر بوده و دارای 62 طبقه می باشد.

- برج شماره 4: ارتفاع این برج 61 طبقه، 234 متر است.

- برج شماره 5: این برج 217 متر ارتفاع داشته و دارای 56 طبقه می باشد.

گردشگران تور امارات جالب است بدانند که برج شماره 2، یکی از بلند ترین ساختمان های موجود در این کشور می باشد، همچنین سکوی بازدید موجود در طبقه 75 این برج 2 یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری موجود در این شهر است.

بازدید از این مجموعه رایگان بوده اما ورود به سکوی بازدید شامل هزینه می شود، همچنین گردشگران تور ابوظبی می توانند از رستوران ها و کافی شاپ های موجود در برج های اتحاد استفاده کنند.

برج های اتحاد ابوظبی /عکس

برج های اتحاد ابوظبی /عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار