gardeshban.ir

با افزایش ثروت میلیونرها در جهان، تقاضا برای خرید جت‌های شخصی مجددا شدت گرفته است.
کد خبر: ۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸-1398 October 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
هر چند که جت‌های شخصی قیمت زیادی دارند اما به لطف رونق بازارهای مالی در سال 2019، تقاضا برای آن‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. اگر چه برخی ثروتمندان هنوز ترجیح می دهند که با ایرلاین‌های مختلف پرواز کنند اما جت‌های شخصی بیش از پیش به یکی از جنبه های زندگی لوکس تبدیل شده اند. در ادامه با گران‌ترین جت‌های شخصی جهان‌اشنا می‌شوید:

1-امبرائر لگاسی 500

این جت دارای اندازه متوسطی است که آن را بیشتر برای مسافت های کوتاه مناسب می‌کند. در حال حاضر قیمت هر فروند از این جت های شخصی 20 میلیون دلار برآورد می‌شود.

2- گلف استریم جی500

این هواپیما گران ترین هواپیمای شرکت گلف استریم نیست اما امکانات تفریحی و در اختیار داشتن اینترنت ماهواره‌ای سریع آن را به یکی از جت های لوکس دلخواه تبدیل کرده است. در حال حاضر قیمت هر فروند از این جت های شخصی 44 میلیون دلار برآورد می‌شود.

3- گلف استریم جی 650

این جت 66.5 میلیون دلاری، پرچمدار جت های شخصی گلف استریم و دارای قابلیت پرواز در مسافت های طولانی است. بیشتر تجهیزان داخل این هواپیما مجهز به اینترنت اشیا هستند.

4- بمباردیه گلوبال 7000

این جت 73 میلیون دلاری قابلیت پرواز در هر شرایط جوی و مسافتی را دارد. می توان با یک بار سوختگیری مسافت سیدنی تا نیویورک را با این جت طی کرد.

5- امبرائر لین ایج 1000

این هواپیما 53 میلیون دلار قیمت دارد و در طراحی آن از مدل های مسافری الهام گرفته شده است.

6- ایرباس ای سی جی 319

یکی از گران ترین جت‌های شخصی در جهان که می تواند با یک بار سوختگیری از نیویورک تا ژنو سوئیس را طی کند. در حال حاضر قیمت هر فروند از این جت های شخصی 101.5 میلیون دلار برآورد می‌شود.

7- بوئینگ 787-8

یکی از گران‌ترین جت های شخصی شرکت بوئینگ که گنجایش 40 مسافر را دارد. در حال حاضر قیمت هر فروند از این جت های شخصی 224 میلیون دلار برآورد می‌شود.

8- بوئینگ 747-8

گران ترین جت شخصی در جهان که 403 میلیون دلار قیمت دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار