gardeshban.ir

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان/
مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این پرواز با ۱۶۰ مسافر شنبه‌های هر هفته برای اولین بار در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸-1398 October 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این پرواز با ۱۶۰ مسافر از طریق شرکت هواپیمایی تابان به منظور توسعه گردشگری و حضور فعالان اقتصادی دو کشور ایران – عمان شنبه‌های هر هفته برای اولین بار در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام می‌شود.

حسن امجدی با اشاره به برقراری هفت پرواز خارجی در این فرودگاه گفت: استانبول، دبی، دوحه، نجف، کویت، بغداد و مسقط مسیر های خارجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی هستند.

مسوول تور پروازی اصفهان به مسقط با اشاره به اینکه پیش از این اصفهانی ها برای سفر به عمان مجبور بودند به تهران یا شیراز سفر کنند گفت: شرکت سیاحتی -گردشگری بعثت اصفهان متولی برقراری این پرواز در استان است و مردم می توانند از طریق دفاتر هواپیمایی برای دریافت بلیط پرواز مقسط اقدام کنند.

مصطفی فنایی افزود: برای رفاه حال شهروندان اصفهانی قیمت پروازی این سفر از تهران و شیراز پایین تر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت و توسعه گردشگری و اقتصادی اصفهان و عمان از دیگر ویژگی های این پرواز است گفت: عمان به عنوان مرکز ثقل فعالیت های اقتصادی ایران در نظر گرفته شده و پایگاهی برای عرضه و معرفی محصولات و خدمات ایرانی به حساب می‌آید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار