gardeshban.ir

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور مطرح کرد:
امیر مکفی گفت: با توجه به توانمندی‌های داخلی کشور بخش عمده‌ای از امکانات پایه‌ای در این حوزه تامین شده است.
کد خبر: ۲۱۱۸۱
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸-1398 October 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه‌ها، هواپیما، پرواز و صنایع و تجهیزات وابسته که امروز در نمایشگاه بین‌ المللی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت برای شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به توانمندی‌های داخلی کشور بخش عمده‌ای از امکانات پایه‌ای در این حوزه تامین شده است و امروز تمام تجهیزاتی که کمبود آن‌ها می‌توانست برای صنعت حمل و نقل هوایی کشور مشکل ساز شود؛ این صنعت با تکیه بر توان متخصصان ایرانی روی پا ایستاده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او با تاکید بر اهمیت گسترش این صنعت گفت: صنعت حمل و نقل و به خصوص حمل و نقل هوایی یکی از عوامل مهم در زیر ساخت‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود. بدون شک بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی و صنعت فرودگاهی در کشور، از جمله راه‌کار‌های مهم در بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و ایجاد توسعه پایدار است.

امیرمکری تصریح کرد: امیدوار هستیم با تجهیز هر چه بهتر امکانات این صنعت، شرایط مناسبی برای تسهیل و گسترش روابط اقتصادی داخلی و خارجی کشور فراهم شود. توجه به صنعت حمل و نقل بدون شک نقش موثری بر حرکت به سمت توسعه پایدار خواد داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار