gardeshban.ir

مکان خارق العاده ای که تصمیم داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم، رستوران گاتو تایلند است، رستورانی که در یک منطقه بکر و بی نظیر قرار دارد.
کد خبر: ۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸-1398 October 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
شاید تعجب کنید، اما این رستوران در جایی واقع شده که در یک سمتش غار و در سمت دیگر آن ساحل دریا هست. 

شما می توانید با رفتن به این رستوران در یک مکان لوکس غذای خود را آن هم در غار تایلند صرف کنید. انواع غذاهای تایلند و مخصوصا غذاهای خوشمزه دریایی در این رستوران انتظارتان را می کشند. طبیعت بی نظیر این کشور سبب شده تا دیدنی و مناظر باشکوهی در آن وجود داشته باشند تا مسافران زیادی را هر ساله از سراسر جهان به سوی خود فرا بخوانند. 

زیبایی ها و مناطق تفریحی کشور تایلند آنقدر زیاد بوده که هرچقدر در موردش بگوئیم و بنویسیم باز هم مطلب برای نوشتن وجود دارد. امروز ما می خواهیم سفری داشته باشیم به کشور منحصر بفرد تایلند و یکی از مناطق دیدنی و باصفای آن را از نزدیک ببینیم.


هتل رایاوادی تایلند

تایلند، کشوری است که هر ساله مسافران زیادی را به خود جلب می کند و طبیعت بسیار زیبایی را در دل خود جای داد. هتل رایاوادی در منطقه ای قرار گرفته که از نظر مناظر طبیعی بسیار زیبا و دیدنی بوده و از طرفی این منطقه برای مسافران تور تایلند به دلیل داشتن تنوع گیاهی و جانوری گزینه بسیار مناسبی است، چرا که گونه های گیاهی و جانوری بسیاری را در بطن خود جای داده و بسیار دیدنی هست. 

هتل رایاوادی شامل چهار رستوران بوده که یکی از آن ها رستوران گاتو است. رستوران گاتو در میان یک محیط جنگلی و یک محیط ساحلی قرار گرفته و همین مسئله موجب شده تا زیبایی آن دو چندان شود. بنابراین، اگر تمایل دارید سفری به کشور تایلند داشته باشید برای اقامت خود می توانید در هتل رایاوادی هتلی که در مرز پارک ملی دریایی کرابی واقع شده، ساکن شوید و خاطرات خوب و خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید، خاطراتی که تا مدت ها در ذهن باقی خواهند ماند.

چرا در بین این رستوران ها، رستوران گاتو خاص تر هست؟

مطمئناً تا الان به ذهن شما این سوال خطور کرده که با این همه رستوران و مکان های جالبی که در تایلند وجود دارند، چه لزومی دارد که ما رستوران گاتو تایلند را برای سرو غذا انتخاب کنیم؟ به عبارت دیگر برتری این رستوران نسبت به دیگر رستوران ها چیست؟ در جواب باید بگوییم که آنچه که موجب شده تا گردشگران و توریست ها را به سمت این رستوران روانه کند، تنها غذا و کیفیت خدمات این رستوران نیست، بلکه محیطی سرشار از آرامش و حس ناب این رستوران است که اگر یک بار آن را تجربه کنید با بنده هم عقیده خواهید شد که غذا خوردن در هیچ جایی مانند غذا خوردن در این رستوران در غار تایلند دلچسب نخواهد بود. باور ندارید؟ امتحان کنید و نظرات خود را در پایان همین مطلب برای ما ارسال نمایید. 

غاری و ساحلی که رستوران گاتو در آن ساخته شده، با نام غار رایاوادی و ساحل رایاوادی شناخته می شود. شما با بودن در این رستوران و مناطق اطراف آن مناظری زیبا از جزایر گرمسیری و همچنین دریای آدامان را جلوی چشمان خود خواهید داشت. 

شاید چیزی که بیشتر از همه رستوران گاتو را معروف کرده، قرار گرفتن در میان غار تایلند باشد، غاری که در آن موسیقی زنده به اجرا در می آید و در یک مکان رمانتیک و عاشقانه می توانید انواع غذاهای لذیذ و دلچسب را نوش جان کنید. از زیبایی ها و شگفتی های این رستوران این است که کف آن کاملاً از شن و ماسه نرم ساحلی پوشیده شده و وقتی که بر روی آن قدم می زنید، حس لذت بخش و وصف ناپذیری به شما دست خواهد داد. 

ایده و هدف اصلی سازنده این رستوران این بود که مکانی به وجود آورد تا زوج های جوان بتوانند لحظات ناب و رمانتیک خود را در آن طی کنند، اما امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته و همه از آن استفاده می کنند. به جرات می توان گفت یکی از مزایای خاص و ویژه هتل رایاوادی وجود رستوران گاتو تایلند در آن است.

چگونه به رستوران گاتو برویم؟

یکی از مواردی که ممکن است برای شما هم جالب باشد این است که شما برای رفتن به این رستوران باید سوار قایق شوید که در این زمینه قایق های بسیاری وجود دارند که می توانید در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید. اگر شما در یکی از هتل هایی که در مجاورت این رستوران غار تایلند قرار دارند، اقامت کنید هزینه ای بابت رفت و آمد به رستوران گاتو تایلند نخواهید پرداخت، زیرا هزینه رفت و آمد به این رستوران به صورت رایگان و توسط هتل محل اقامت پرداخت خواهد شد. 

البته، لازم است بگوییم که شما با اقامت در هتل های اطراف این رستوران نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید، چرا که خود هتل این سرویس را به صورت رایگان به مسافران ارائه می دهد. از طرفی فاصله رستوران گاتو تا فرودگاه بین المللی کرابی 23 کیلومتر بوده و اگر کسی بخواهد با اتومبیل خود را به این رستوران برساند، 25 دقیقه طول می کشد. منطقه کرابی در تایلند مکان های گردشگری بسیاری دارد که می توانید در تورهای گردشگری آن شرکت کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. البته، قابل توجه است که بگوییم هزینه ای که باید برای این تورها بپردازید براساس نوع خدماتی که به شما ارائه می شوند، متغیر هست. اما در حالت کلی 247.11 دلار هزینه ای است که شما برای این تورها پرداخت می کنید.

بهترین زمان برای رفتن به گاتو

رستوران گاتو تایلند برای کسانی که به دنبال ساعت های عاشقانه و رمانتیک هستند، می تواند یک سورپرایز ویژه باشد. از 11 صبح تا ساعت 8 شب شما می توانید در رستوران گاتو هر چیزی که دوست دارید را سفارش دهید و نوش جان کنید. خوردن غذاهای خوشمزه دریایی آن هم در غروب دل انگیز خورشید می تواند بسیار لذت بخش و رویایی باشد. این زمان در رستوران گاتو یکی از شلوغ ترین زمان ها است. برای کسانی که از شلوغی خوششان نمی آید، بهترین زمان برای رفتن به رستوران گاتو معمولاً ساعت 12:30 ظهر به حساب می آید.

غذاهای رستوران گاتو تایلند

از ویژگی های جالب رستوران گاتو در غار تایلند این است که در هر ساعتی از روز که بخواهید ناهار در آن آماده خواهد بود. البته، نباید قیمت زیاد غذاها را فراموش کنیم که به طور میانگین و در حد متوسط چیزی در حدود 460- 820 بات تایلند برای جیب شما آب می خورد. غذاهای بسیار متنوعی را می توانید در این رستوران سفارش دهید. اما با توجه به ماهیت این رستوران و قرار گرفتنش در نزدیکی ساحل بیشترین غذاهای آن غذاهای خوشمزه و لذیذ دریایی خواهند بود. همچنین، می توان اسنک و انواع دسرهایی که تزئینات حرفه ای و لوکس بر روی آن ها صورت گرفته را در خارج از زمان های وعده های اصلی در رستوران گاتو در غار تایلند نوش جان کنید.

برگزاری جشن های عروسی در رستوران گاتو

امکانات و پکیج های زیادی از سوی رستوران گاتو برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند و عروس و دامادهای جوان می توانند مراسم به یادماندنی عروسی خود را در داخل محوطه باز گاتو یا در محوطه بسته داخل غار تایلند برگزار کنند. در واقع با توجه به بودجه ای که هر زوج می توانند هزینه کنند و به این کار اختصاص دهند از امکانات متنوع و بی نظیری می توانند بهره ببرند. به طور متوسط برای برگزاری مراسم عروسی در این رستوران برای هر نفر چیزی در حدود 110 تا 200 دلار باید داماد از جیب خود خرج کند.

هزینه اقامت در هتل رایاوادی تایلند

یکی از مهمترین مسائلی که ممکن است پبرایتان پیش آید، هزینه اقامت در این هتل هست. شاید اقامت در این هتل کمی گران باشد، اما امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را برای مسافران فراهم کرده که نسبت به هزینه ای که صرف می کنند، می ارزد. نکته دیگری که لازم است بگویم این است که هزینه اقامت در این هتل متغیر بوده و به طور کلی نمی توان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر گرفت. به طور مثال، به تعداد نفرات وابسته است و به اینکه چه امکانات و سرویس هایی را انتخاب می کنید که با توجه به موارد فوق هزینه پرداختی متغیر خواهد بود، اما اگر بخواهیم اطلاعات کلی در مورد هزینه اقامت در این هتل به شما بدهیم، لازم هست بدانید که حداقل هزینه پرداختی 210000 بات خواهد بود.

رستورانی حیرت انگیز در تایلند که در دل غار پنهان است/عکس

رستورانی حیرت انگیز در تایلند که در دل غار پنهان است/عکس

رستورانی حیرت انگیز در تایلند که در دل غار پنهان است/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار