gardeshban.ir

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد/
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی این شرکت برای اتخاذ تدابیر ویژه بابت پذیرش پروازهای فوق‌العاده ویژه عزاداران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸-1398 October 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
سیاوش امیرمکری ضمن تسلیت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای جابه‌جایی به‌موقع عزاداران از فرودگاه‌های مختلف به تهران برای حضور در مراسم تشییع این شهید بزرگوار خبر داد.

وی ادامه داد: ‌در صورت بالابودن تقاضا آماده پذیرش پروازهای فوق‌العاده بر اساس نیاز شرکت‌های هواپیمایی هستیم. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در صورت اعلام نیاز شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه‌ها آماده اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به پروازهای فوق العاده هستند.

پرواز حامل پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز ساعت ۰۴:۳۰ در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

پیکر شهید عزیز سردار سلیمانی ظهر امروز به مشهد مقدس منتقل و به طواف امام رضا(ع) برده می‌شود و پس از تشییع بعد از ظهر امروز به تهران آورده می‌شود.

به گزارش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ صبح فردا پس از تشییع پیکر سردار سلیمانی در تهران، این پیکر مطهر به قم منتقل می‌شود و پس از تشییع، از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) راهی کرمان، زادگاه این شهید عزیز خواهد شد و روز سه‌شنبه در کرمان تشییع و خاکسپاری می‌شود.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار