gardeshban.ir

برای مسافرانی که می خواهند ارزان سفر کنند و باید حواسشان به هزینه‌ها باشد مهم است که در محدوده بودجه ای که در نظر گرفته اند خرج کنند، پیشنهادات به صرفه برای سفر پیدا کنند و غیره.
کد خبر: ۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸-1398 October 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
این افراد همچنین می توانند با تدبیر وسایلی را با خود ببرند که سبب صرفه جویی در هزینه ها در سفر خواهد شد. موارد زیر از جمله مواردی است که به این دست از مسافران در کم کردن هزینه ها کمک خواهد کرد:

بطری های کوچک مسافرتی


خرید وسایل بهداشتی مثل شامپو و نرم کننده در سایز های کوچک معمولا به علت قیمت بالایشان به صرفه نیستند. روش منطقی تر خرید بطری هایی است که خودتان بتوانبد هر بار قبل از سفر با مواد شوینده دلخواهتان پر کنید.

ضد آفتاب


اگر قصد سفر به کشوری را دارید که استفاده از ضدآفتاب در آن جا ضروری است، احتمال اینکه قیمت آن در کشور مقصدتان و مکان های توریستی اش گران باشد بسیار زیاد است. سعی کنید حتما ضد آفتاب تان را همراه خود ببرید. اگر به ضد آفتاب جامد دسترسی دارید، سعی کنید آن را بخرید زیرا بردن آن به هواپیما آسان تر است و احتمال ریختن آن بر روی وسایلتان نیز وجود ندارد.

ترازوی چمدان


معمولا داشتن اضافه بار استرسی است که اغلب مسافران دارند و وزن کردن چمدان ها در فرودگاه هم دردسر است  و هم اینکه هر بار باید هزینه ای را برای وزن کردن بپردازید. با همراه داشتن یکی از این ترازو های دستی هم در هزینه صرفه جویی می کنید و هم اعصابتان آرام خواهد بود.

خوراکی ها


اغلب هواپیمایی ها و فرودگاه ها مواد غذایی را بسیار گران تر از آنچه در سوپر ها است حساب می کنند. شما می توانید ار قبل چیپس،‌شکلات و هر آنچه که می خواهید همراه داشته باشید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید. حتی می توانید از گزینه های سالم تر مانند آجیل استفاده کنید.

چسب برزنتی


چسب برزنتی همانند چاقو های چند کاره بسیار کاربردی هستند با این تفاوت که این چسب ها را می توانید همراه خود به هواپیما نیز ببرید.  اگر چمدانتان شکست و یا هر گونه آسیبی دید می توانید از این چسب برای تعمیر موقت آن استفاده کنید. زیرا خرید چمدان جدید در سفر می تواند هزینه زیادی باشد که پیش بینی نشده است.

از این چسب ها می توانید برای برداشتن کرک از روی لباس ها، چسباندن طلا و یا پول به زیر تخت در هتل هایی که گاو صندوق ندارند و کارهای  دیگر انجام داد.

کتاب های الکترونیکی


در این که اغلب افراد کتاب معمولی را به این گونه ترجیح می دهند شکی نیست. اما این دستگاه ها بسیار سبک تر از یک جلد کتاب هستند و به شما در سفر قابلیت دسترسی به کتابخانه ای مملو از انتخاب های گوناگون را می دهند. در نتیجه حتی اگر در حالت عادی آن ها را دوست ندارید، در سفر حتما از آن ها استفاده کنید.

بطری خالی آب


همانطور که راجع به خوراکی های فرودگاه گفتیم، این قضیه راجع به آب نیز صدق می کنید. همیشه یک بطری خالی همراه داشته باشید که پس از رد شدن از قسمت بازرسی بتوانید ان را در آبخوری ها پر کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار