gardeshban.ir

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش برف و باران در اکثر استان‌های کشور از بعدازظهر فردا اعلام کرد: بارش‌ها در ۴ استان از شدت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۲۱۲۷۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸-1398 October 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز تا ظهر چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود که در مناطق صنعتی و پرجمعیت بر میزان آلاینده‌های جوی افزوده می‌شود. بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و در اواخر وقت دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان، قزوین، کرج و تهران را در بر می‌گیرد و باعث بارش باران و برف و در برخی مناطق وزش باد شدید موقتی و در مناطق جنوبی گاهی باعث رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در استان‌های لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، برخی مناطق کرمانشاه، جنوب و غرب کردستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

روز پنجشنبه علاوه بر فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، به‌تدریج در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از جنوب کشور در استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان و به‌صورت پراکنده در شمال‌شرق کشور باعث افزایش ابر، بارندگی گاهی با وزش باد نسبتاً شدید می‌شود.

روز جمعه برای استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و برخی مناطق جنوبی یزد رگبار باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. شنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی با شدت کمتر در جنوب‌شرق و شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه می‌یابد و علاوه بر آن در سواحل دریای خزر و قسمت‌های مرکزی کشور نیز بارش پراکنده روی خواهد داد.

به گزارش تسنیم، آسمان امروز تهران آفتابی با وزش باد جنوب‌شرقی ۷ تا ۱۳ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است. فردا چهارشنبه سرعت باد در جهت جنوب‌شرقی ۷ تا ۱۳ کیلومتر بر ساعت و برای شب رگبار باران (۲.۲ میلی‌متر) پیش‌بینی شده است. روز پنجشنبه احتمال بارش باران در تهران ۶۸ درصد و سرعت وزش باد ۷ تا ۱۳ کیلومتری در جهت شمال‌شرقی است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار