gardeshban.ir

سحرگاه امروز/
سحرگاه امروز اتوبوس تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد.۲۰ تن از مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۱۳۴۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸-1398 October 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
سحرگاه امروز اتوبوس تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به دلیل نقص فنی به دره سقوط کرد. در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان شهدای دوآب منتقل شدند. همچنین ۲۰ تن از مسافران در این حادثه جان خود را از دست دادند.

واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه موجب مصدوم شدن۲۳ نفر و جان باختن ۱۴ نفر شده است.

ذکریا اشکپور رئیس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از وقوع تصادف در محور سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۲:۳۴ بامداد امروز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شده است.

وی افزود: با اطلاع از این حادثه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس پل‌سفید، ورسک، دوآب، زیراب و دوآب و پایگاه‌های هلال احمر ارفعده، دوگل، امین‌آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران به محل حادثه واقع در منطقه دوآب نرسیده به خطیرکوه در محور سوادکوه اعزام شدند.

اشکپور گفت: اخبار اولیه در این حادثه حاکی از مصدوم شدن۲۳ نفر و جان باختن ۱۴نفر است.

وی اضافه کرد: مصدومان توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند، در بین جان باختگان یک مادر باردار و سه کودک ۱.۵ تا ۵ ساله نیز در بین مصدومان بودند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار