gardeshban.ir

۳۲ میلیون زن آمریکایی در سال‌های اخیر، مستقل سفر کرده‌اند و به همین دلیل روند رشد سفرهای تنهایی زنان افزایش یافته است؛ صنعت مسافرت آنلاین و سنتی به دنبال این تقاضا هستند. خطوط هوایی، وب سایت‌های مسافرتی و اپراتورهای تور به این جمعیت پویا خوش آمد می‌گویند.
کد خبر: ۲۱۳۶۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸-1398 October 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگرچه زنان هنوز باید اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند و از هنجارهای فرهنگی در هنگام سفر به خارج از کشور آگاهی داشته باشند. در زیر نکاتی برای ایجاد تجربه مسافرت انفرادی ایمن‌تر و رضایت بخش‌تر خواهید خواند.


قبل از اینکه سوار هواپیما شوید و به مقصد خود برسید، از جغرافیا و تاریخ مقصد مطلع شوید، درمورد رویدادهای هنری و فرهنگی آنجا بخوانید و برخی از عبارات کلیدی محلی را فرا بگیرید. فراموش نکنید که در مورد برخی از هنجارهای فرهنگی و سیستم‌های باور غالب، به‌ویژه آنهایی که مربوط به زنان هستند، تحقیق کنید.

هنگام بسته بندی کیف‌های خود، به یاد داشته باشید که کمتر بهترین است. مسافرت با حداقل وسایل نه تنها اقتصادی‌تراست، بلکه شانس خود را برای تبدیل شدن به یک هدف برای دزدان و جیب‌برها کاهش می‌دهید.

مشاوره تخصصی در مورد مسافرت، به ویژه از مسافرانی که تجربه دارند، بسیار آسان شده است. یک راه عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقصد، این است که از تجربیات دیگر زنان مسافری که در آن جا بوده‌اند، از طریق انجمن‌های اینترنتی استفاده کنید.


بهترین مقاصد گردشگری برای تنها سفر کردن

عاقلانه است که در هنگام ورود به مقصد خود، کنسولگری را پیدا کنید. به‌عنوان یک احتیاط ایمن، ممکن است لازم باشد در صورت وقوع موارد اضطراری با کنسولگری کشور خود تماس بگیرید.

به عنوان یک زن که به تنهایی سفر می‌کند، بیمه ممکن است به شکل یک تلفن همراه باشد. اگر چه در صورت وقوع یک وضعیت ناسالم، باید بیشتر از تلفن همراه به خود متکی باشید، دانستن اینکه ایمن کردن اتاق هتل یا برقراری تماس با یک دوست می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر قصد دارید که در یک کشور برای مدت زمان طولانی سفر کنید، داشتن یک تلفن همراه GSM آزاد با یک سیم کارت محلی از پیش پرداخت شده، یک گزینه عالی است.

اگر قصد دارید پول نقد بگیرید و یا در مناطق دور افتاده برای مدت زمان طولانی بمانید، کمربند پول ضروری است. به یاد داشته باشید که زمانبندی همه چیز است: به عنوان یک مسافر زن تنها، رفتن به یک دستگاه خودپرداز در اواسط شب، می‌تواند نا امن باشد. همیشه اطمینان حاصل کنید که پول نقد کافی دارید.

اگر قصد دارید در اطراف یک شهر راه بروید، نام هتل خود را بنویسید و نشانه‌ها را یادداشت کنید. هنگام گرفتن یک تاکسی، همیشه سعی کنید شماره تاکسی یا شماره پلاک آن را قبل از اینکه سوار شوید، در صورت بروز هر گونه مشکل در طول راه بردارید. از سفر به تنهایی با تاکسی در شب اجتناب کنید مگر اینکه کاملا ضروری باشد.

مسافرت انفرادی می‌تواند یک تجربه رهایی بخش باشد و نگه داشتن دوستان و اقوام در سفرها کنار خود، یک راه عالی برای مقابله با هر گونه تنهایی است. وبلاگ نویسی درباره تجربیات سفر یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن سفر با کسانی است که نمی‌توانند به شما بپیوندند.

امن ترین کشورهای جهان برای گردشگران در سال ۲۰۲۰

اگر به تنهایی مسافرت می‌کنید، انتخاب یک هتل شلوغ در بخش مرکزی شهر یک گزینه عالی است. نه تنها شما را کمتر آشکار می‌کند، بلکه فرصتی را برای دیدار با دیگر مسافران فراهم می‌کند

هنگامی که در حال حرکت هستید، سعی کنید در طول روز سفر کنید یا زمان را طوری تنظیم کنید که صبح به مقصد برسید. استرس ورود به یک مکان نا آشنا در یک کشور خارجی فقط در شب تشدید می‌شود.

در نهایت، به عنوان یک مسافر انفرادی زن در جهان، بدون توجه به جایی که می‌روید و یا چگونه به آنجا می‌رسید، برخی از حقایق اساسی را در نظر داشته باشید: عقل شما بهترین دوستتان است و شهود راهنمای شما خواهد بود.  
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار