gardeshban.ir

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در ۱۳ محور مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: تردد در برخی محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۲۱۳۷۶
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸-1398 October 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در ۱۳ محور مواصلاتی کشور اعم از محور پیرانشهر -سردشت در استان آذربایجان غربی، محورهای اردستان -نائین، نجف آباد -داران و داران -الیگودرز در استان اصفهان، محور اسالم -خلخال در استان گیلان، محور آذر شهر -عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، محور تربت حیدریه -مشهد در استان خراسان رضوی، محور آباده -صفا شهر در استان فارس، محور اراک -توره در استان مرکزی، محور کرمان -شهداد و کرمان -بم در استان کرمان و حورهای بروجن -لردگان و شهرکرد -فارسان در استان چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان‌های گیلان و کرمان، محور اصفهان -شاهین شهر در استان اصفهان و محورهای شادمهر -تربت حیدریه و شادمهر -کاشمر در استان خراسان رضوی بارش باران داریم.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مه‌ گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محورهای تبریز -آذر شهر و تبریز  -بستان آباد در استان آذربایجان شرقی، محور یاسوج -بابا میدان در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور خوی -سلماس در استان آذربایجان غربی، محور زنجان -میانه، محورهای شهر بابک -انار و کرمان -بافت در استان کرمان و محور جیرفت -ساروئیه در استان کرمان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه تاکید کرد: تردد در محور سردشت -مهاباد گردنه زنجیران در استان آذربایجان غربی و محور خلخال -اسالم در استان اردبیل تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی در پایان گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان دارند
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار