gardeshban.ir

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استان خراسان رضوی اظهار داشت: هم‌اکنون بالغ بر 4 هزار خانه‌مسافر غیرمجاز در سطح مشهد وجود دارد که اقدامات و فعالیت‌های مختلف نسبت به شناسایی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۱۴۰۷
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸-1398 October 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمد صادق براتی ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: سال گذشته نیز بالغ بر 3600 خانه‌مسافر غیرمجاز شناسایی شدند که اخطارهای لازم در مورد دریافت مجوز و رعایت استاندارد های لازم به آنها ارائه شد و تقریبا تمامی این خانه‌مسافرها نسبت به دریافت مجوز و استانداردهای تعیین شده، اقدام کردند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استان خراسان رضوی در ادامه گفت: طرح ویژه‌ای برای برخورد با این پدیده و جلوگیری از فعالیت آنها در نظر گرفته شده است. از زائران رضوی نیز تقاضا داریم در هنگام اقامت در یک مرکز به مجوزهای آن و همچنین نرخ‌نامه معتبر اتحادیه مربوطه توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: البته نمی‌توان به طور کامل ادعا کرد که این موضوع از بین خواهد رفت زیرا شرایط اقتصادی به گونه‌ای شده است که خانه‌مسافرهای غیرمجاز به صورت قارچ‌گونه در حال ایجاد هستند.

"محمد صادق براتی" افزود: دغدغه ما این است که هرکسی از مجاوران امام رئوف قصد اسکان زائران را دارد باید ابتدا استانداردهای لازم را رعایت کند و با دریافت مجوز به زائران خدمت‌گذاری کند. 

وی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 300 هتل در سطح شهر مشهد در حال احداث و دریافت مجوز است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار