gardeshban.ir

فرمانده کل ارتش/
فرمانده کل ارتش گفت: اجازه نخواهیم داد آمریکای جنایتکار کوچکترین خدشه‌ای به اقتدار ایران، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران وارد کند.
کد خبر: ۲۱۵۴۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸-1398 October 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آغاز جلسه شورای عالی فرماندهان در ستاد ارتش ضمن تسلیت به خانواده های محترم عزادار و ملت شریف ایران گفت: حادثه هوایی اخیر که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، تلخ و غم انگیز بود و موجب تأثر قلبی حافظان امنیت کشور در نیروهای مسلح شده است.

امیر سرلشکر موسوی با ابراز همدردی عمیق با خانواده های صبور و بزرگوار حادثه هواپیما  و تقدیر از اظهارات کامل، واضح و صادقانه  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مطمئناً از نگاه مردم قدرشناس ایران اسلامی و خانواده‌های بزرگوار جان باختگان، یک خطای انسانی هرگز دستاوردهای عظیم، امنیت آفرین و عزت بخش سپاه پاسداران را به محاق نخواهد برد.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته و عمر پر برکت انقلاب، در همه صحنه های حساس نظامی، امنیتی و سازندگی حضور فعال داشته و دستاوردهای این نهاد انقلابی، خاری در چشم دشمنان انقلاب بوده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به تلاش آمریکا در اجرای عملیات روانی در پی شکست های متعدد خود افزود:  امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به ویژه شهدای جبهه مقاومت و فداکاری فرزندان ملت در نیروهای مسلح از اقتدار، عزت و امنیت مطلوب برخوردار است.

فرمانده کل ارتش افزود: بی تردید، حماسه بزرگ حضور مردم غیور دو کشور ایران و عراق  در مراسم عظیم تشییع سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و ضربه کوبنده موشکی به پایگاه مهم ارتش تروریست آمریکا، از یک سو انسجام و اقتدار  ایران و از سوی دیگر ضعف و ناتوانی دشمن را به نمایش گذاشت.

امیر سرلشکر موسوی افزود: آحاد ملت و کارکنان نیروهای مسلح باید همانند گذشته با حفظ هوشیاری و بصیرت انقلابی اجازه ندهند دشمن از رویداد اخیر و احساسات پاک خانواده های جان باختگان عزیز برای تضعیف موقعیت نظام و ناامن سازی کشور بهره‌برداری کند.

وی گفت: دشمن در حوزه‌های نرم و سخت از نظام سیلی خورده و در موقعیت ضعف و انفعال قرار گرفته است و هم‌اکنون اخراج آمریکا از منطقه به یک مطالبه عمومی در سراسر منطقه تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: مطمئناً ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسایر قوای مسلح، تحت فرماندهی حکیمانه فرمانده معظم کل قوا تا آخرین نفس برای استقلال، امنیت و سربلندی ملت بزرگ ایران تلاش می کند و با پشتوانه مردم بصیر و انقلابی  اجازه نخواهد داد، آمریکای جنایتکار به دستاورد های ارزشمند نظام و سپاه پاسداران  خدشه ای وارد کند.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز آسمان ایران برای همه پروازها امن تر از گذشته است و آماده ارایه خدمات به پروازهای مختلف است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار